וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוב של יעקב בוזגלו לחיפה מעכב החתמת מאור במכבי ת"א

24.6.2008 / 13:13

הירוקים מתעקשים לקבל בחזרה הלוואה בגובה 100 אלף מאביו של השחקן לפני שיסכימו להעבירו לקרית שלום. טומאסיץ' יגיע בשבוע הבא

לאחר שכל הפרטים בין מאור בוזגלו למכבי תל אביב כבר נסגרו, צצה בימים האחרונים מחלוקת חדשה המעכבת את החתימה הרישמית על עיסקת העברתו של השחקן ממכבי חיפה לקרית שלום. אמש (שני) הודיעה חיפה לראשי מכבי תל אביב כי היא תמכור את חלקה בכרטיסו של בוזגלו רק לאחר שיעקב בוזגלו, אביו של השחקן, יחזיר הלוואה בגובה 100 אלף דולר שניתנה לו ממכבי חיפה. גורמים בחיפה הבהירו חד משמעית כי עד שלא ייסגר עניין ההלוואה הם לא יסכימו לחתום על עיסקת מכירת מחצית מכרטיסו של השחקן לצהובים.

ראשי מכבי ת"א ממתינים כעת לפתרון המחלוקת בין בוזגלו לחיפה על מנת להתקדם ולסגור סופית את עיסקת הרכישה והחתימה הרישמית של מאור על חוזה בקרית שלום. הליך הבוררות בין יעקב בוזגלו לאיש העסקים ראובן מועלם, על הבעלות על מחצית מכרטיסו של בוזגלו, החל השבוע ובסיומו אמור לקבוע הבורר, השופט בועז אוקון מי הבעלים החוקיים של מחצית מכרטיסו של השחקן.

המנהל הספורטיבי אבי נימני חזר הלילה מארגנטינה שם ניסה לצרף את שחקנה של בוקה ג'וניורס, הקשר האחורי פביאן וארגס. בשלב זה סכומי ההעברה וכן עלות שכרו של השחקן גבוהים מאוד והעיסקה תקועה. במכבי מקווים שהארגנטינאים יסכימו להוריד את דרישותיהם דבר שעשוי לסלול את דרכו של וארגס לקרית שלום.

הבלם הקרואטי איגור טומאסיץ' סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי להגיע ארצה לקראת סוף השבוע הקרוב. גורם בכיר בהנהלת המועדון אישר כי במידה וטומאסיץ' יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות הוא יחתום על חוזה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully