וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים במגעים עם מורן רוט

24.6.2008 / 12:28

נציגי הקבוצה נפגשו עם רוט שמחזיק גם בהצעה ממכבי חיפה. בירושלים מאמינים כי באוורס ישאר. המו"מ עם דיקסון תקוע בשל עלותו הגבוהה

הפועל ירושלים ממשיכה לדון עם שחקנים שיכנסו לסגל של גיא גודס, ואחד השחקנים שהמאמן מבקש לראות במלחה הוא מורן רוט. הגארד הישראלי המבוקש, ששיתף פעולה עם גודס לראשונה במכבי ראשון לציון בעונת 2005/6, ישב עם ראשי ירושלים אך עדיין הצדדים לא הגיעו לסיכום. בנוסף ישב רוט במהלך השבוע שעבר עם מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, שמעוניין לראות את רוט בקבוצה, אך גם עם חיפה לא הגיע רוט לסיכום. רוט עדיין מחכה לפנייה מצידו של מיקי דורסמן, בעלי הפועל חולון, אך נראה כי לא ימתין עוד זמן רב לדורסמן. ברוט גם מעוניינת אנטוורפן הבלגית.

בתוך כך בירושלים מאמינים כי טימי באוורס, המחזיק במספר הצעות מאיטליה, ישאר בקבוצה. באוורס מחזיק בחוזה לעונה נוספת בירושלים, אך נציגיו כבר הודיעו לירושלים כי הם בודקים בשבילו את ההצעות מאירופה. המגעים בין ירושלים למאליק דיקסון, שחקנה של הפועל חולון, לא מתקדמים בשלב זה, לאחר שהשחקן מבקש סכום של כ-300 אלף דולר, שבירושלים לא מוכנים לשלם.

עידו קוז'יקרו צפוי להודיע במהלך היום לירושלים על החלטתו בנוגע להצעת הקבוצה. במידה וקוז'יקרו יאשר את רצונו לשחק במלחה, צפויים הצדדים להפגש ולסכם סופית את הצטרפותו לקבוצה. בירושלים עוקבים אחרי ההתפתחויות בנושא ארז מרקוביץ' ומכבי תל אביב וישמחו להשאיר את הסנטר בקבוצה, במידה ולא יחתום בנוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully