וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ביטון חתם לעונה נוספת בבני יהודה

24.6.2008 / 12:26

החלוץ שהיה חלק משמעותי במיוחד במסע ההישארות המדהים של הזהובים יישאר בשכונה. "אני שמח להישאר. הלכתי אחרי הלב"

משה ביטון ימשיך בבני יהודה תל אביב. לחלוץ, ששיחק בעונה שעברה במדים הזהובים, היתה אופציה גם ל-2008/09 והוא מימש אותה. הבוקר נפגש סוכנו, יניב כהן, עם יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, והשניים סיכמו את התנאים הכספיים. השחקן מצטרף בכך למילאן מרטינוביץ' ולהרוויה קובצ'ביץ', שממשיכים גם הם. גם הקשר כפיר אדרי חתם בשבוע שעבר לעונה אחת בקבוצה.

ביטון הגיב לידיעה ואמר:"הלכתי אחרי הלב, שמח להישאר עוד עונה במועדון שיקר לליבי, אני נשאר גם בגלל האוהדים הנפלאים שליוו אותנו בסיום ואני מקווה שנצליח להצעיד יחד את בני יהודה לעונה טובה ומוצלחת".

אחרי שאתמול התפרסמו בתקשורת הקפריסאית ידיעות על כך שקשרה הצרפתי של בני יהודה, סדריק ברדון, חתם לשנתיים באנורתוזיס פמגוסטה, אלופת הליגה הקפריסאית, הוציאה בני יהודה הודעה רשמית כי לברדון חוזה לעונה נוספת בקבוצה וכי כל קבוצה אשר תחפוץ בשירותיו של השחקן, תצטרך לפנות קודם כל להנהלת הקבוצה. הבוקר אישרו גורמים בכירים בקבוצה על קיומן של שיחות בין הנהלת הקבוצה הקפריסאית לזהובים. בבני יהודה אישרו את ההתענינות בשחקן ואמרו כי: "לא נחזיק בכוח אף שחקן. לא מדובר כאן בפיצוי כספי כזה או אחר. בני יהודה היא לא אופציה שנייה של אף אחד. שחקן שלא ירצה לשחק כאן עשוי להיות משוחרר". בימים הקרובים צפוייה להתבהר התמונה, וכפי הנראה כרגע משלימים בשכונה עם האפשרות שברדון יעזוב וכבר החלו לבדוק אופציות לשחקנים זרים שיגיעו במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully