וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליאלטדינוב: "לא נחזור על הטעויות שעשינו נגד ספרד"

קשר נבחרת רוסיה בטוח כי משחק חצי הגמר לא יהיה שיחזור של המשחק הראשון בין הנבחרות. השחקנים של אראגונס יצטרכו להזיע הרבה יותר

נבחרת רוסיה מציגה עד עכשיו את הכדורגל הטוב והמהנה ביותר בטורניר היורו הנוכחי. המשחק ההתקפי, ההגנה המסודרת, המאמן המנוסה על הקווים, כל אלה גרמו לרוסים להוות פקטור משמעותי בחצי הגמר ואולי אפילו להפוך למועמדים בכירים לזכייה בטורניר.

למרות משחק הפתיחה הכושל של הנבחרת הרוסית, בו הובסו השחקנים של חוס הידינק 4:1 על ידי נבחרת ספרד, ברור לכולם כי משחק חצי הגמר בין שתי הקבוצות יהיה סיפור אחר לגמרי והפעם אלו הם הספרדים שיצטרכו לחשוש מאוד מהיכולת המצוינת בה נמצאים השחקנים הרוסים. דיניאר ביליאלטדינוב, קשרה המצטיין של הנבחרת הרוסית, התבטא אתמול (שני) לקראת המשחק.

"המשחק בין איטליה וספרד היה משעמם", אמר הקשר הפצוע ששיתופו במשחק מוטל בספק. "הספרדים ניסו לשחק בצורה זהירה, אבל נגדנו אני בטוח שהם ישחקו בצורה התקפית יותר. אנחנו מתרכזים בעצמנו ולא דיברנו על ספרד באימונים שלנו עדיין. אני לא חושב שנחזור על הטעויות שעשינו מולם במשחק הראשון. אני לא יודע אם נזכה באליפות, בכדי לעשות זאת אנחנו צריכים לנצח עוד שני משחקים מאוד קשים וזה לא יהיה פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully