וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כץ נשאר בבני השרון

24.6.2008 / 11:06

הגארד שיכול היה להשתחרר מהקבוצה החליט בסופו של דבר להישאר. "אנחנו שמחים שהוא נשאר". עדיין לא הוחלט על זהות המאמן

לאחר אי וודאות שנרשמה בשבועות האחרונים לגבי עתידו של ארז כץ בבני השרון, חתם הבוקר השחקן בקבוצתו של אלדד אקוניס לעונה נוספת והפריך את השמועות על מעבר להפועל ירושלים או למכבי תל אביב. כץ, בן ה-28, החזיק בחוזהו בעונה שעברה סעיף האומר שאם אפי בירנבויים יעזוב את הקבוצה הוא יוכל לעזוב את בני השרון אך כאמור הבוקר יושרו ההדורים בינו לבין הקבוצה והשחקן חתם לעונה נוספת.

אלדד אקוניס אישר את הידיעה ומסר כי: "לארז כץ היה חוזה אך היה לו סעיף שחרור, אבל הגענו להסכם והוא יישאר בקבוצה. כץ הוא הוא חלק חשוב מההיסטוריה שנרקמת בבני השרון ולא רק על המגרש. היה לנו מאוד חשוב שהוא ימשיך. אם הוא ירצה הוא ימשיך גם מעבר לעונה הבאה. אני יותר משמח שהוא חתם בקבוצה".

כץ מצטרף למאיר טפירו, בן רייס, שון מונסון, שון ג'ימס, אוסמן סיסה וקוקי בלצ'ר שחתומים בקבוצה לעונה הבאה. ניצן חנוכי שסיים את החוזה של בקבוצה, צפוי אף הוא לסגור את תנאיו בימים הבאים. בקבוצה עדיין לא ברורה זהות המאמן ובשלב זה נראה כי המועמד הבכיר לתפקיד הוא אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה, אם כי נראה שהיושב ראש אלדד אקוניס אינו ממהר להחליט לגבי זהות המאמן. לגבי סוגיית המאמן אמר אקוניס כי: "בתקופה הקרובה לא צפוי להתמנות מאמן חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully