וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דונאדוני פוטר מנבחרת איטליה

ה-BBC מסר כי ההתאחדות האיטלקית הודיעה למאמן הנבחרת על סיום תפקידו, הצדדים ייפגשו ביום שישי. ליפי אמור שוב לקבל את המושכות

התפתחויות דרמטיות, אם כי צפויות, חלו היום (שלישי) באיטליה על רקע ההדחה ברבע הגמר וההפסד לספרד בפנדלים. ה-BBC מדווח כי המאמן, רוברטו דונאדוני, סיים את תפקידו בנבחרת בעקבות הקולות להחליפו והביקורת שהועברה עליו מאז המשחק.

מוקדם יותר דווח כי נשיא ההתאחדות האיטלקית, ג'יאנקרלו אבטה, יפגוש ביום שישי את מאמן האזורי ובפגישה בין השניים יתבקש המאמן להודיע באופן פומבי על סיום עבודתו בנבחרת. אלא שכבר עכשיו מתברר שסיום עבודתו של דונאדוני יתבצע באופן מיידי.

לאחר ההופעה הלא מרשימה של הנבחרת האיטלקית בטורניר היורו הנוכחי, בו הודחו האזורי לאחר שהפסידו לספרדים, היה ברור כי דונאדוני לא ימשיך בתפקידו כמאמן הנבחרת והוא ייאלץ לעזוב כשיגיעו האיטלקים חזרה לאיטליה. כעת מתחילים להישמע שוב קולות להשיב לתפקיד את מאמן הנבחרת הקודם, מרצ'לו ליפי, שזכה עם האיטלקים בגביע העולם.

בדיווח מה-BBC נמסר כי ההתאחדות האיטלקית כבר הודיעה לדונאדוני על עזיבתו, אם כי לא הוציאה על כך הודעה רשמית. במידה ואכן יקבל דונאדוני רשמית את ההודעה על סיום תפקידו, ההתאחדות האיטלקית תאלץ לשלם לו פיצוי של 550 אלף יורו.

עדכון ראשון: 24/6/08 10:50
עדכון אחרון: 24/6/08 18:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully