וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יהיה איחוד בין חולון לראשון לציון

24.6.2008 / 10:36

הבעלים של הפועל חולון לא הגיע ללשכת מנכ"ל עיריית ראשון לציון ואחר כך הודיע כי הוא יורד מהרעיון לו התנגדו אוהדי שתי הקבוצות

האיחוד בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון נראה הבוקר (שלישי) רחוק מתמיד. מבוכה רבה נרשמה היום כאשר ראשי מכבי ראשון לציון היו אמורים להיפגש עם מיקי דורסמן, בעלי הפועל חולון, בלשכת מנכ"ל עיריית ראשון לציון, אך עד לרגע האחרון לא קיבלו ראשי ראשון לציון תשובה מדורסמן, אם בכוונתו להגיע לפגישה או לא, ולכן החליטו לבטל את הפגישה. מאוחר יותר הודיע דורסמן לראשי ראשון לציון כי הוא יורד מרעיון האיחוד.

עוד לפני שנודע על ביטול הפגישה, הגיעה קבוצה של שלושים אוהדים משותפים של חולון וראשון בכוונה למחות על עצם האיחוד. האוהדים נכנסו ללשכת מנכ"ל העירייה ולאחר שהבינו כי לא תתקיים הפגישה התפזרו מהמקום. אחד מאוהדי ראשון מסר לוואלה! ספורט: "כל הריטואל הזה מראה על 'הרצינות' של מיקי דורסמן. בעוד שבוע כולם ישכחו שדורסמן רצה להתאחד, ואז ראשון תהיה בשבוע פיגור בהכנות הקבוצה". בראשון לא ידעו לתת הסברים מדוע דורסמן לא הגיע לפגישה. את תגובתו של דורסמן עצמו לא היה ניתן להשיג.

במידה והאיחוד כן ייצא לפועל, דורסמן אמור להביא שבעה מיליון שקלים ואנשי ראשון צפויים גם הם להעמיד לטובת הקבוצה שבעה מיליון שקלים. אוהד הפועל חולון מסר בתגובה לסכומים הנ"ל: "אם מיקי מסוגל להעמיד סכום כל כך גבוה לטובת האיחוד אז זה אומר שהוא מסוגל לשים את אותו הסכום על מנת להעמיד את חולון על הרגליים. נקווה שהוא יתעשת מהר וירד מעניין האיחוד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully