וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובי, מה הטעם של התחת שלי?"

שאקיל אוניל עלה על במה במועדון ניו יורקי, נטל את המיקרופון והחל לגדף את בריאנט: "אתה לא יכול בלעדיי", "הרסת לי את הנישואים"

היריבות האישית בין שאקיל אוניל לקובי בריאנט, שהחלה עוד בתקופת הזוהר של השניים בלייקרס, הגיעה לשיאים חדשים אתמול (שני), אחרי שבארה"ב פורסם סרט וידאו שבו האיש הגדול משמיץ את בריאנט בפומבי, בזמן שהוא עומד על במה ניו יורקית, שר ראפ ב"פרי-סטייל" וצועק לעיני כולם - "קובי, מה הטעם של התחת שלי?".

צילומי וידאו של TMZ.com (צפו בוידאו) מראים את הסנטר של פיניקס עולה על במה במועדון ניו יורקי, נוטל את המיקרופון, מגדף ללא חשבון את כוכב הלייקרס וחושף עד כמה איבה עדיין שוררת בין שני השחקנים. "בשבוע שעבר קובי שוב לא יכול היה בלעדיי", עקץ שאקיל את ההפסד של הלייקרס בגמר ה-NBA, וקינח שוב ושוב בפזמון החוזר: "קובי, מה הטעם של התחת שלי?", מן הסתם ברמיזה לכך שלו יש ארבע טבעות, לעומת שלוש בלבד של האקס המיתולוגי שלו.

כמו כן, אוניל הוסיף עוד שורה מעניינת ופרט פיקנטי, כשהאשים את בריאנט בכך שהרס את נישואיו. "קובי הלשין עליי", שר שאק (בתרגום מילולי, עם כל המגבלות הבלתי נמנעות), "בגלל זה אני מתגרש. הוא אמר ששאק הזמין אישה לארוחת ערב, אבל אני לא עושה את זה, כי אני שאקיל. אני אוהב אותן, אני לא עוזב אותן, עברתי עיקור, עכשיו אנ'לא יכול לעבר אותן".

בריאנט, כזכור, אמר למשטרת קולורדו בזמן משפט האונס המפורסם שלו ש"הייתי צריך לעשות מה ששאקיל עושה: הוא משלם להן כדי שלא ידברו". ההערכות בארה"ב ששאקיל נתן את התשובה אתמול. "קובי, אתה לא יכול בלעדיי", צווח שוב ושוב על הבמה, לקול שירת הקהל: "קובי, מה הטעם של התחת שלי?".

על הדרך הסתלבט שאקיל גם על הסנטר האגדי קארים עבדול ג'באר, ועל כך שגם הוא חושב "שהוא יותר טוב ממני".

כשנתבקש להסביר את ה"שירה", שאקיל ניסה להרגיע את העניינים: "בסך הכל עשיתי פריסטייל, זה הכל. רק ניסיתי לעשות קצת כיף. שום דבר רציני. זה מה שראפרים עושים, ובעצמו עשיתי את זה בעבר מלא פעמים. אין לי שום בעיה עם קובי. לא צריך לעשות מזה עניין גדול, זה שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully