וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה הקימה צוות שייגשר בינה לאיגוד הכדורסל

23.6.2008 / 21:25

הצוות, שכולל את דורסמן, אוחיון ו-וייסנביק, יפעל מול האיגוד בסעיפים עליהם אין הסכמה בין הצדדים. נקבע המועד האחרון להעברת שחקנים

ישיבת דירקטוריון מנהלת ליגת ווינר נערכה הערב (שני), כאשר על סדר היום נדונו מספר נושאים הקשורים לפעילות המנהלת וקבוצות ליגת העל מול איגוד הכדורסל. בישיבה הוחלט להקים צוות פנימי שיידון מול איגוד הכדורסל בסעיפים עליהם אין הסכמה בין הצדדים. הצוות יכלול את הדירקטורים מיקי דורסמן (הבעלים של הפועל חולון), ירון אוחיון (יו"ר גלבוע/גליל עליון) ונירית וייסנביק (יו"ר עירוני אשקלון). הקמת הצוות נועדה ליצירת קשר בנוגע למספר היורדות והעולות מליגת העל ואליה, והגעה להבנות שיביאו לחיסכון משמעותי בתשלומים המועברים כיום מהקבוצות והמנהלת אל האיגוד.

נושאים נוספים שאושרו בדירקטוריון קשורים בהכנות הקבוצות לעונת 2008/09, בהם הפעלת איש שיווק לכל קבוצה שיהיה אחראי לחיזוק הקשר עם הקהילה, העמדה של תנאים מלאים והולמים לשידורי הטלוויזיה במגרשים, הקפדה ואחידות בפרסום על הפרקט, והחלטה על קביעת מחירי מינימום לכרטיסים מתוך מגמה להביא יותר קהל למגרשים.

כמו כן, נקבעו מועדי העברות של שחקנים. ההעברות ורישום שחקנים חדשים לקבוצות הליגה ושחרור שחקנים זרים יתבצעו לא יאוחר מ-48 שעות לפני פתיחת המחזור האחרון של הסיבוב השני בליגה. לפיכך מועד ההעברות יהיה השנה עד יום ראשון ב-19 באפריל 2009, בשעה 12:00 בצהרים.

ראשי מכבי תל אביב והפועל חולון, יחד עם ראשי המנהלת, הוזמנו להשתתף בחודש הבא בהגרלת המשחקים למפעלי היורוליג והיול"ב קאפ שתיערך בברלין שבגרמניה, ובישיבת דירקטוריון ארגון היול"ב. בני השרון, הנציגה השנייה במפעל, תצטרך לעבור את שלב המוקדמות כדי להשתתף בטורניר הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully