וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה מעוניינת ביצחקי, אוחיון וגילכריסט

23.6.2008 / 19:51

הקבוצה של יעקב ג'ינו שמתחילת העונה רק מאבדת שחקנים, מעוניינת להתחזק באורי יצחקי ויוגב אוחיון. ג'ון גילכריסט צפוי להמשיך בקבוצה

כשבוע אחרי מינויו של יעקב ג'ינו למאמן עירוני נהריה, ובקבוצה הצפונית בליגה מנסים להתארגן לקראת העונה הבאה. נהריה כבר איבדה את אבי סוכר למכבי ראשון לציון, ברק פלג צפוי לעזוב לקבוצה מהמרכז, מתן נאור צפוי לפספס את העונה בעקבות רצון לצאת לחופש, ואילו עידו קוז'יקרו צפוי לחתום בהפועל ירושלים בימים הקרובים. שלושת השחקנים שג'ינו הספיק לסמן כאופציה לקבוצה הם אורי יצחקי, שאליו כבר נעשתה פנייה, יוגב אוחיון וג'ון גילכריסט, ששיחק בעונה האחרונה בנהריה.

אוחיון בן ה-21 מבוקש גם בהפועל ירושלים, וזאת למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל גליל עליון. אוחיון מעוניין לעזוב את הגליל, והצעה כספית נדיבה מנהריה עשויה לעשות את העבודה למלך החטיפות של ליגת העל. יצחקי, אחד השחקנים שעשו העונה את השיפור הגדול ביותר, מבוקש על ידי בני השרון, עירוני אשקלון, הפועל ירושלים ועוד מספר קבוצות מאירופה, אך בשלב זה לא השיב על אף אחת מההצעות שניתנו לו. גילכריסט, שהשלים שנתיים לא מלאות בנהריה, מעוניין להמשיך בקבוצה.

בתוך כך צפויים בקבוצה להודיע בשבוע הקרוב על שני ספונסרים שינהלו את המועדון ויממנו את המועדון. חברת "ישקאר" שעזבה את ניהול המועדון, ממשיכה לתמוך בקבוצה, אך בעיריית נהריה היו עסוקים בתקופה האחרונה על מנת למצוא גוף פרטי שישקיע בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully