וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "כמובן שהייתי רוצה מישהו כמו יוסי"

הארי רדנאפ, מאמן פורטסמות', הביע עניין בקשר ליברפול, שהוזכר גם כמועמד למנצ'סטר סיטי. בניון, מצידו, מעדיף להישאר במרסיסייד

להארי רדנאפ, מאמן פורטסמות', יש סימפטיה מיוחדת לשחקנים ישראלים. לאחר שאימן בהצלחה את אייל ברקוביץ', רוצה המאמן האנגלי הוותיק לשחזר את החוויה, הפעם עם יוסי בניון. היום (שני) הודה רדנאפ כי הוא מעוניין בקשר ליברפול, כמו גם בחלוץ הקבוצה, פיטר קראוץ'. "כמובן שהייתי רוצה מישהו כמו יוסי", אמר המאמן, "הוא שחקן מצוין, אבל אני לא יודע מה הסיכויים להוציא אותו מליברפול. אני אוהב גם את קראוץ', אבל הם רוצים עליו יותר מדי כסף", התאכזב מאמן פורטסמות'.

בניון הוזכר בימים האחרונים גם כמועמד להגיע למנצ'סטר סיטי, שמינתה את מארק יוז כמאמנה. לאחר עונת בכורה לא רעה בליברפול, בניון כבר הביע את רצונו להישאר במועדון, ואף לסיים בו את הקריירה, אבל ייתכן כי קבוצה שתציע לו מקום של קבע בהרכב עשויה לשנות את המצב. גם הישראלי השני באנגליה, טל בן חיים, הוזכר בימים האחרונים כמי שעשוי למצוא קבוצה חדשה בעונה הבאה. ה"סאנדיי מירור" פרסם אתמול (ראשון) כי אותן שתי קבוצות שמעוניינות בבניון, רוצות גם את הבלם הישראלי של צ'לסי, שעתידו במועדון לא ברור עם הגעתו של פליפה סקולארי, מאמנה החדשה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully