וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומים בקפריסין: ברדון חתם באנתוריזיס

23.6.2008 / 14:45

התקשורת באי השכן מפרסמת כי קשרה הצרפתי של בני יהודה סגר באלופת הליגה. משה דמאיו: "זה הכול שטויות, יש לו חוזה בקבוצה"

על פי פרסומים בתקשורת הקפריסאית, חתם הבוקר (שני) קשר בני יהודה, הצרפתי סדריק ברדון, לשנתיים בקבוצת אנורתוזיס פמגוסטה, אלופת הליגה הקפריסאית. הקשר הצרפתי הגיע לשכונה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר והיה בורג מרכזי במסע ההישארות של הזהובים בליגת העל. בתחנת רדיו בקפריסין אף פורסם שברדון הגיע מלווה בנציג רישמי של בני יהודה שבא איתו בכדי לסכם את פרטי העיסקה.

בבני יהודה הופתעו מאוד לשמוע על הפירסומים אודות ברדון, שכן לצרפתי יש חוזה לעונה נוספת בשכונה. מנכ"ל המועדון, משה דמאיו, אמר לוואלה! ספורט: "הפירסומים האלה הם שטויות. לסדריק יש חוזה לעונה הבאה בבני יהודה, אף אחד לא פנה אלינו ולא דיבר איתנו וזה הכל שטויות. אין לו אפילו שום סעיף יציאה לחו"ל כך שאין לי מושג על מה ולמה כל הפרסומים".

כבר בסיום העונה הבהיר דמאיו חד משמעית כי לברדון יש חוזה לעונה נוספת בבני יהודה וכי שחרורו כלל לא נמצא על הפרק. נודע כי לבסקי סופיה הבולגרית, שרוצה מאוד להחזיר את ברדון לשורותיה, הציעה עבור השחקן 300 אלף דולר, אך עד עתה נענתה בשלילה. דמאיו חוזר הערב ארצה מהולנד שם סגר לקבוצה מחנה אימונים אליו יצאו הזהובים ב-20 ביולי.

המאמן גיא לוזון צפוי לשוב השבוע ארצה מחופשה פרטית ולהמשיך בהכנות הקבוצה לעונה הבאה. הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' והקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ ימשיכו במועדון עונה נוספת וגם הקשר כפיר אדרי חתם לעונה אחת. בשכונה רוצים להשאיר גם את החלוץ משה ביטון לעונה נוספת כאשר החלוץ החתום על חוזה גם לעונה הבאה ישוחרר רק לקבוצה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully