וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יבוריאן במכבי ת"א

23.6.2008 / 14:18

חלוץ בני סכנין בעונה החולפת חתם סופית אצל הצהובים, והוא נרגש לקראת העונה: "אתן 100% מעצמי". נמני רוצה להחתים את פביאן וארגס

החלוץ הארמני, איליה יבוריאן, חתם הבוקר (שני) רשמית על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב. יבוריאן, ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין, עבר בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות ולאחר שכבר בשבוע שעבר סוכמת עיסקת העברתו הוא חתם הבוקר באופן רשמי על חוזהו לשתי העונות הקרובות בקרית שלום. הצהובים ישלמו סכום של כ-515 אלף דולר כפיצוי לבני סכנין תמורת השחקן. יבוריאן יטוס מחר עם בת זוגתו לרוסיה בכדי לסיים את סידורי נישואיהם. בכך יתאפשר לשחקן לשחק על משבצת של ישראלי ולא לתפוס מקום של זר בקבוצה.

יבוריאן צפוי לחזור לישראל לקראת תחילת אימוני הקבוצה ולהתחיל בתהליך קבלת האזרחות הישראלית. הבוקר אמר החלוץ לאתר הרישמי של הצהובים: "מכבי זה מועדון גדול ואני מתרגש להגיע לכאן. אני יודע שיש ממני ציפיות גבוהות ואני יכול להגיד שאני אתן 100% מעצמי כל משחק על המגרש. אני מקווה מאוד להצליח במכבי ת"א. זה נכון ששיחקתי בהפועל אבל בכדורגל גם עוברים בין קבוצות".

המנהל הספורטיבי אבי נמני הנמצא בארגנטינה, מנסה לסגור את הבאתו של הקשר הקולומביאני פביאן וארגס, שחקנה של בוקה ג'וניורס. וארגס כבר הביע את רצונו לבוא לישראל אולם סכומי העברתו וכן עלות שכרו הגבוהים מאוד מעכבים כרגע את התקדמות המהלך. בשלב זה מוערכת העסקה בסכום של כ-12 מיליון שקל, סכום שמכבי תתקשה מאוד להעמיד עבור העסקה ובמידה והארגנטינאים לא יפחיתו בדרישותיהם, נראה כי נמני יוותר על השחקן המבוקש ויחפש לו מחליף אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully