וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ביורוקאפ, רמת גן גם רוצה

23.6.2008 / 13:33

נהריה ואשקלון ויתרו על הכרטיס ליורוקאפ, והפועל ירושלים נרשמה למפעל. עירוני רמת גן נרשמה על מנת לנסות לקבל כרטיס חופשי

העונה שעברה הייתה מהמוצלחות ביותר שעירוני רמת גן ידעה בשנים האחרונות, כאשר בחלק גדול של העונה הקבוצה של רובי בלינקו הייתה קרובה להעפיל לפיינל פור. הקבוצה החלה את ההכנות לקראת העונה הקרובה, ולמרות מצב כלכלי לא פשוט, אחת המטרות הראשוניות שיו"ר הקבוצה בני ברנר שם למול עיניו היא לשחק באירופה כבר העונה. הקבוצה הגישה בקשה לפיב"א על מנת לקבל את אחד הכרטיסים החופשיים ליורוקאפ ותקבל בימים הקרובים תשובה בנוגע לנושא זה.

לישראל כרטיס אחד להשתתפות ביורוקאפ ובסוף השבוע האחרון ויתרו על הכרטיס עירוני נהריה ועירוני אשקלון. הפועל ירושלים הודיעה לאיגוד הכדורסל כי הם מעוניינים להשתתף במפעל, ובמידה והקבוצה לא תקבל כרטיס ליול"ב קאפ הקבוצה תשתתף בירוקאפ. בנוסף יכולה כל מדינה להגיש בקשה לכרטיס חופשי נוסף ואיגוד הכדורסל הציע את הכרטיס לרמת גן שמקווה לזכות בו. הכרטיס יקבע על פי החלטת פיב"א. בנוסף במידה ובני השרון לא תעבור את מוקדמות היול"ב קאפ, תשחק הקבוצה ביורוקאפ. לראשונה מזה שנים רבות, יוכלו משתתפות היורוקאפ לשחק עם אותם הרכבים גם בליגה וגם במפעל האירופאי לאחר שפיב"א ויול"ב השוו ביניהם את התקנונים.

"אנחנו בהחלט רוצים לשחק באירופה", אמר היום (שני) ברנר לוואלה! ספורט, "אנחנו לא יכולים לשחק ביורוליג או ביול"ב קאפ אז אנחנו נרצה לשחק ביורוקאפ והגשנו לכך בקשה". ברנר אף מסביר את הסיבות שעומדות מאחורי הכניסה של רמת גן לאירופה: "יש מספר גורמים שהודיעו לנו שבמידה ואנחנו נשחק באירופה הם יתמכו בנו כלכלית וזה דבר מאוד חשוב".

מאמן הקבוצה רובי בלינקו נמצא כרגע עם נבחרת החירשים באליפות אירופה, ולכן אין התקדמות בנושא המקצועי של הקבוצה. אלישי כדיר עזב וחתם בגליל עליון/גלבוע וניר כהן נמצא במגעים עם מספר קבוצות, "מלבד אלישי אין אף שחקן שעזב. אנחנו נמצאים במגעים עם כל השחקנים מהעונה שעברה". שון דניאל ואור ברנר חתומים בקבוצה לעונה הבאה, ובקבוצה ינסו להשאיר את ניר כהן ושמוליק ברנר ולצרף אליהם לפחות עוד ישראלי בולט אחד. בנוגע לזרים אחד המועמדים הבולטים לחזור לקבוצה הוא ג'יי לואיס ששיחק בעונה החולפת בגליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully