וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתן לאיחוד לצאת לפועל"

23.6.2008 / 13:31

אוהדי ראשון וחולון זועמים על רעיון האיחוד. אוהד חולון: "שדורסמן ישים את המפתחות וילך". אוהד ראשון: "אנחנו לא רעננה והרצליה"

בעוד ראשי מכבי ראשון לציון וראשי הפועל חולון נפגשו היום (שני) על מנת לדון במצב של איחוד בין שתי הקבוצות, החלו אוהדי הקבוצות במחאות רשמיות כנגד איחוד אפשרי. אוהדי ראשון צפויים לפנות עוד היום למשטרת ראשון לציון על מנת לבקש לערוך הפגנה מול בניין העירייה ולמחות כנגד המאמצים של ראש העיר מאיר ניצן לאחד בין הקבוצות, ואילו אוהדי הפועל חולון החלו במיזם משלהם ליצור קבוצה מליגה ב' כדוגמת הפועל אוסישקין, במידה והאיחוד יצא בסופו של דבר לפועל.

בשנת 2001 התאחדה מכבי רעננה שהייתה אז בקשיים כלכליים עם בני הרצליה שירדה בסיום העונה לליגה השנייה, ויצרו את בני השרון. בתחילה שני מחנות האוהדים התנגדו נחרצות למהלך, והדירו את רגליהם מהאולמות, דבר שמתבטא עד היום במיעוט הקהל במשחקיה של בני השרון. שי פוקסיניאנו, מראשי חוג אוהדי מכבי ראשון לציון, אמר בתגובה לאיחוד: "לא יהיה איחוד, כל אוהדי מכבי ראשון נגד זה. ראשון וחולון זה שתי ערים מאוד חשובות והן צריכות כל אחת קבוצה משלה עם משקיעים משלהן. אנחנו לא רעננה והרצליה. אנחנו לא ניתן למהלך הזה לקרות, אנחנו נעשה הכל בדרכים החוקיות כדי למנוע את זה. זה לא חיפה ורמת השרון שהתאחדו ואפילו לא גליל וגלבוע, זה שתי ערים עם רבע מיליון תושבים כל אחת, זה לא נתפס ולא יקרה. אם האיחוד יצא לפועל, לא נהיה שם".

מנגד אמר ירון מזרחי אוהד הפועל חולון: "נעשה הכל על מנת להשאיר את מיקי דורסמן והקבוצה אצלנו. במידה והקבוצות יתאחדו לא נתמוך במהלך ולא נעודד את הקבוצה המשותפת. אנחנו חושבים שהפועל חולון זו אימפריה בכדורסל הישראלי ולא ייתכן שדורסמן ימחוק אותנו מהמפה, זה בושה וחרפה. אנחנו מבקשים מדורסמן לעשות את כל המאמצים, ובמידה והוא לא מצליח שישים את המפתחות וילך הביתה, לא רוצים אותו. אנחנו מעדיפים לשחק בליגה ב' ולרדוף אחרי הקבוצה במקומות שאלוהים לא דרך שם, מאשר להתאחד עם ראשון".

אוהדי הקבוצות עובדים בשיתוף פעולה

אוהדי שתי הקבוצות כבר הספיקו להיפגש ולתאם עמדות לקראת המאבק שצפוי להתחיל בימים הקרובים. האוהדים מתכוונים לפעול ביחד על מנת למנוע את האיחוד והוציאו הודעה מסודרת: "אנו אוהדי הקבוצות מתנגדים לאיחוד הקבוצות עם כל גורם אחר אשר ישנה את שמה של הקבוצה, ייחודיותה, וזהותה עם העיר. אוהדי ראשל"צ/חולון מצהירים כי לא יכירו בכל קבוצה אשר יוליד האיחוד. אהדתם ותמיכתם נתונה לקבוצת מכבי ראשל"צ/הפועל חולון המקורית בלבד".

"אנו אשר ליווינו את הקבוצה במשך שנים וצמחנו מתוכה ואיתה, איננו מוכנים להמיר את אהדתנו לטובת קבוצה מאוחדת שאין אנו רואים בה את הקבוצה שגדלנו מתוכה, הקבוצה האהודה עלינו מכבי ראשל"צ/הפועל חולון".

"כל ניסיון להפוך את מכבי ראשון/הפועל חולון לקבוצה שונה מזו שהייתה קיימת עד היום תיתקל בהתנגדות מצידינו ואנו לא נכיר בקבוצה המאוחדת ונעשה מאמצים להקים מחדש את קבוצת מכבי ראשון/הפועל חולון כפי שהייתה במקור עד היום. אנו אוהדי מכבי ראשון/הפועל חולון בלבד ונשאר כאלה לעד. לעולם לא נהפוך לאוהדי קבוצה מאוחדת מכיוון שאי אפשר לבחור את הקבוצה שאתה אוהד, ואהדתנו נתונה למכבי ראשון לציון/הפועל חולון. אנחנו רואים בהחלטה לאיחוד גזר דין מוות לספורט התחרותי בעיר ובארץ".

"מהלכי איחוד שנעשו בעבר בקבוצות כדורסל רק מחזקים את העובדה שזה אסון, בני השרון למשל היא תוצאה של כישלון האיחוד, הקהל לא מגיע למגרשים, והקבוצה למעשה לא מזוהה עם העיר. עצוב לנו שגורמים בעירייה ובהנהלת המועדונים לא מסוגלים להבין את משמעות קבוצה לעיר בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully