וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מוותרת על ג'יימי ארנולד

23.6.2008 / 13:34

הפורוורד, שמחזיק בחוזה של 450 אלף דולר, עשוי לעזוב את מחזיקת הגביע. עידו קוז'יקרו, שמבוקש גם בחיפה, באשקלון וביוון, על סף סיכום

בזמן שכל העיניים של חובבי הכדורסל הישראלי נשואות אל עבר מכבי תל אביב, שאם לשפוט על פי התחלתה על עונת המלפפונים, מצבה ביחס אל יריבותיה האירופאיות לא מעודד במיוחד, מראה הפועל ירושלים כי גם היא בדרך לעונה לא פשוטה בכלל. היום (שני) נודע כי גורמים בקבוצה החליטו לוותר על ג'יימי ארנולד, שחקנם המרכזי והמצטיין בעונה החולפת.

ארנולד, שהעמיד ממוצעים של 16.5 נקודות ב-69 אחוז ל-2 בצוותא 6.7 ריבאונדים היה השחקן הבולט בעונה הלא פשוטה שעברה הקבוצה, והיווה בורג מרכזי בגמר הגביע, בו ניצחה הקבוצה את מכבי תל אביב. מאחר שנראה כי ארקדי גאידמק לא יתמוך כלכלית בירושלים בעונה הקרובה, תקציב הקבוצה צפוי לרדת, ועושה רושם שדני קליין מתנהג בהתאם. גורם בקבוצה אמר היום (שני) לוואלה! ספורט: "במצב העניינים של היום קשה לנו לעמוד במשכורת של ג'יימי. לא נוכל לבקש ממנו לקצץ במשכורת, לכן אנחנו נאלצים לבקש ממנו למצוא קבוצה אחרת".

ההעדפה של ארנולד, שמחזיק בחוזה של 450 אלף דולר לעונה ובאזרחות ישראלית, היא להישאר בישראל. בימים הקרובים עשוי הפורוורד לקבל פנייה ממכבי תל אביב, שכזכור, כבר הביאה מהבירה את דרור חג'ג', בעוד גם גיא פניני וארז מרקוביץ' מוזכרים כמועמדים לעבור למועדון הצהוב גם כן.

בינתיים, נפגשה היום (שני) בצהריים הקבוצה עם עידו קוז'יקרו, והוא על סף סיכום בירושלים, וצפוי להחליף את ארז מרקוביץ', שככל הנראה יעזוב. בפגישה הוצע לקוז'יקרו חוזה לשנתיים, המוערך בכ-150 אלף דולר לעונה, והוא אמור להחזיר תשובה ב-24 השעות הקרובות. בשחקן מעוניינות גם מכבי חיפה, עירוני אשקלון ואריס סלוניקי היוונית. קוזי'קרו שיחק בירושלים בעבר בין עונות 2003-2005 וזכה עם הקבוצה ביול"ב קאפ. הפורוורד התחבר אל הקהל הירושלמי, ונחשב לאחד מהשחקנים האהובים במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully