וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: ריבר גמרה בסטייל, אולימפו נשרה

האלופה עשתה מהפך גדול וניצחה 2:3 את באנפילד. אולימפו הצטרפה לסן מרטין בדרך לליגה השנייה, ראסינג קלוב וחימנסיה חוחוי במבחנים

המחזור ה-19 והאחרון בליגת הקלאוסורה נערך בסוף השבוע החולף והלילה. אחרי שריבר פלייט הצליחה לזכות באליפות לאחר המחזור ה-18 ולפני היציאה לפגרת הנבחרת, התחרו הקבוצות נגד הירידה. בסיומו של המחזור נקבע כי אולימפו, שנוצחה 2:1 על ידי אסטודיאנטס, היא היורדת השנייה, ביחד עם סן מרטין. חימנסיה חוחוי וראסינג קלוב, ישחקו בפלייאוף נגד הירידה.

באנפילד - ריבר פלייט 3:2

הקבוצה של דייגו סימאונה, שזכתה אחרי ארבע שנים שחונות באליפות, סיימה את העונה בסטייל עם ניצחון גדול 2:3 אחרי מהפך ענק מול באנפילד. דאריו צביטאנוביץ', חלוצה המצוין של באנפילד שנקנה על ידי אייאקס מזמן, כבש צמד (41, 51 בפנדל), וסיים כמלך השערים של הליגה עם 13 כיבושים. אלא שזה לא הספיק לבאנפילד. המהפך ריבר החל עם ראדמל פלקאו (70), המשיך עם מתיאס אבז'ייראס ונגמר עם פלקאו (86), עמנואל פיו מבאנפילד הורחק בדקה ה-87.

חימנסיה חוחוי - סן לורנצו 2:2

הקבוצה של ראמון דיאז סיימה את העונה עם תיקו בחוחוי. גונזאלו ברגסיו העלה את סן לורנצו ליתרון בדקה התשיעית, אבל לואיס אסקלדה איזן (13). ברנרדו רומאו השיב את היתרון לאורחים בדקה ה-57. חורחה לונה השווה שוב (87). חימנסיה חוחוי תתמודד נגד אוניון בפלייאוף נגד הירידה במשחק כפול.

אולימפו - אסטודיאנטס 2:1

הקבוצה של נסטור סנסיני הנחילה לאולימפו הפסד שהוריד אותה לליגה השנייה. פאבלו אריאל לוגרסיו (1) ואזקייל מגיולו (63) כבשו לקבוצה מלה פלאטה. חוזה אולוה הורחק בדקה ה-34, חאבייר פאאס, שחקן הפועל תל אביב לשעבר, רק צימק בדקה ה-51.

קולון - ראסינג קלוב 0:1

הקרב הגדול של המחזור נערך בסנטה פה בין הקבוצה המקומית לאחת משש הקבוצות הגדולות של ארגנטינה. שתי הקבוצות היו חייבות ניצחון כדי להישאר עונה נוספת בליגה. הדרמה האדירה הגיעה לשיאה עם שער ניצחון בדקה ה-90 של חרמן ריברולה מקולון. לפני כן דייגו מנגי הורחק (68). ראסינג תשחק בפלייאוף נגד הירידה מול בלגראנו במשחק כפול.

בוקה ג'וניורס - טיגרה 2:6

הניצחון הענק של הקבוצה של קרלוס איסקייה והמקום השני היה יכול לנחם אותה, אלמלא ריבר היא זו שלקחה את האליפות. הבוסטרוס הכניעו ללא רחמים בבומבונרה את טיגרה. רודריגו פאלסיו, ששמו נקשר בזמן האחרון ללאציו, פתח את מסכת השערים עם שער בדקה הששית והוסיף עוד אחד בדקה ה-53. מרטין פאלרמו (29, 60), גבריאל פאלטה (40) וכריסטיאן צ'אבס (82) הוסיפו. רומן מרטינז (28, 56) רק צימק.

משחקים נוספים:

חימנסיה לה פלאטה - לאנוס 2:1
ללאנוס: סבסטיאן בלנקו (32), חוזה סנד (49), מתיאס פריצלר הורחק (63). לחימנסיה: איגנאסיו פיאטי (79).

ניואלס אולד בויס - סן מרטין 0:1
ניקולס ספולי (79), מריו פאצ'קו מסן מרטין הורחק (59)

הורקאן - ולז סרספילד 2:1
לוולז: ג'ונתן כריסטאלדו (3), יוליאן אוקמפו (83), להורקאן: קלאודיו רובן גררה הורחק (21), אדוארדו דומינגז (90)

אינדפנדיינטה - ארסנאל 1:1
לאינדפנדיינטה: קרלוס מתיו (83), לארסנאל: חוזה קלדרון (32)

ארחנטינוס ג'וניורס - רוסאריו סנטראל 1:2
לארחנטינוס: אלחאנדרו דלורטה (44, 82), חואן מרסייר הורחק (74). לרוסאריו: רודריגו דיאז (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully