וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד בין ראשון לחולון מתקדם

23.6.2008 / 11:36

לאחר פגישה בין ראשי הקבוצות, נראה כי איחוד אפשרי מתקרב. קליסקי: "זה איחוד בין ראשון למיקי דורסמן". דורסמן: "חבל שלא תהיה המשכיות"

בפגישה שנערכה הבוקר (שני) בעיריית ראשון לציון בין ראש העירייה, מאיר ניצן, יו"ר מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, ויו"ר הפועל חולון, מיקי דורסמן, דנו הצדדים באפשרות איחוד בין הקבוצות, איחוד שעשוי להיות השני בתוך שבועיים בליגת העל אחרי האיחוד בין הפועל גליל עליון למועצה האיזורית גלבוע.

הצדדים יצאו מן הפגישה מעודדים, ונראה כי התקדמות מסוימת נוצרה בין שתי הקבוצות, אך עדיין דבר לא נסגר. מי שמקדם ודוחף את העניין הוא ראש עיריית ראשון, מאיר ניצן, ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג.

דורסמן, שמחפש תמיכה לקבוצתו, בנוסף לתמיכה המועטת מעיריית חולון, צפוי להיפגש מחר (שלישי) עם משקיעים פוטנציאליים, ביניהם המיליונר דיוויד קולברן אשר מימן את אליצור נתניה בעונה האחרונה, ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגבי האיחוד האפשרי בין ראשון לחולון.

"מחר נהיה יותר חכמים. הרוח היא רוח חיובית ובסופו של דבר הרעיון הוא להכפיל את המשאבים", כך אמר יו"ר מכבי ראשון משה קליסקי לוואלה! ספורט, "אם נצליח להכפיל את המשאבים של ראשון בצירופו של מיקי אז יכול להיות שיהיה פה איחוד. מדובר פה באיחוד בין ראשון למיקי לא בין ראשון לחולון. מיקי רוצה להביא את היול"ב לקבוצה מאוחדת, כך שהשם של חולון יכול להכנס לקבוצה. בסופו של דבר המערכת שלנו תנהל את הקבוצה והמאמן יהיה המאמן שלנו, זיו ארז".

במידה והאיחוד בין האלופה לבין ראשון יצא לפועל, יצטרכו בקבוצה המאוחדת למצוא נוסחה שתשלב את השחקנים החתומים עד כה בכל אחת מהקבוצות. בחולון חתומים אבישי גורדון ועמית תמיר, ואילו בראשון חתומים אבי סוכר, עודד שעשוע ואיתי לב. התקציב של ראשון בעונה החולפת היה מעט מעל מיליון דולר, ואילו של חולון מוערך בכ-3 מיליון דולר. הקבוצה המאוחדת צפויה לשחק באולם החדש שקם במערב ראשון לציון.

דורסמן לא רוצה שהכול יירד לטמיון

בתוך כך, אוהדי הפועל חולון מסרבים לתת למיקי דורסמן להעביר את קבוצתם, ומספר אוהדים אף יוזמים רעיון על מנת להקים קבוצה חלופית שתשחק בליגה ב', כדוגמת הפועל אוסישקין. "אנחנו מודים למיקי על התמיכה בשנים האחרונות, אבל אם הוא יעביר את הקבוצה מחולון, לא נישאר איתו ולא נעודד את הקבוצה", כך אמר היום אוהד הקבוצה. האוהדים מתכוונים לפנות לראש העיר מוטי ששון בבקשה לעזרה כספית במידה והאיחוד בין ראשון לחולון יצא לפועל.

"אנחנו רואים כנכס את אנשי מכבי ראשון לציון שמנהלים את העסק כבר מעל 20 שנה בהצלחה", כך אמר הבעלים והמאמן של הפועל חולון, מיקי דורסמן. "אני מעריך את ראש עיריית ראשון, שמטפח עיר לתפארת ומאמין בספורט כחינוך לערכים. הייתי שמח אם הפועל חולון הייתה מתאחדת במטרה ליצור המשכיות ועתיד לאותם 1,000 ילדים שמשחקים באגודה".

על המשך פגישותיו אמר: "יש לנו במקביל פגישות נוספות, אך אם זה היה מסתדר בחולון לא היינו מעלים את האיחוד. חבל שאחרי שש שנים שלקחתי את הקבוצה מאפס והבאתי אותה ל-100 - אליפות וקידום מחלקת הנוער - שכל זה יירד לטמיון". לגבי מחאת האוהדים אמר דורסמן: "יש אוהדים שלא יראו את האיחוד בעין יפה, אבל כל עוד שאף אחד לא מביא כסף, אז חשוב שיבינו שרק כך האגודה תמשיך לשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully