וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א וריאל מדריד רוצות את גרבאחוסה

הפורוורד הספרדי ששוחרר מטורונטו הוא השם החם אצל שתי קבוצות הפאר האירופאיות. בינתיים, פלאניניץ' עשוי לסגור בצסק"א, הוסלי בריאל

לאחר עזיבתו של פאפאלוקאס את הקבוצה, בצסק"א מוסקבה מחפשים בעל בית חדש. עושה רושם שבאלופת אירופה התרגלו לרעיון של מנהל משחק גבוה וחכם מהקו האחורי, ולכן ראשי הקבוצה הרוסית נמצאים במו"מ עם טאו ויטוריה, בנסיון להחתים את זוראן פלאניניץ'. אלא שלא רק עזיבתו של הרכז היווני הנפלא מעסיקה את צסק"א. לאחר שדייויד אנדרסן עבר לברצלונה, במוסקבה מחפשים גם לו מחליף בנרות.

אחרי שהביאו את טרנס מוריס, מנסים בקבוצה הרוסית לסגור את הקו הקדמי שלהם לעונה הקרובה, וכרגע השם החם שמוזכר כמועמד להגיע לקבוצת הפאר הרוסית הוא חורחה גרבאחוסה, שנחתך לפני כשבוע מטורונטו. הפורוורד הספרדי מוזכר כמועמד גם לריאל מדריד, ולמרות שבמוסקבה צפויים להציע לו סכומי כסף גבוהים יותר, גרבאחוסה עשוי להעדיף את ההצעה מבירת ספרד.

בינתיים, ובלי קשר להחלטתו של הפורוורד הספרדי הבין-לאומי, במדריד החתימו היום (שני) את קווינטן הוסלי. הוסלי, פורוורד אמריקאי, הגיע מקרשיאקה הטורקית, בה נבחר בעונה החולפת כ-MVP של כלל הליגה, כשהעמיד 23 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק. הוסלי הוזכר כמועמד להגיע לאפס פילזן ולמכבי תל אביב. האמריקאי ככל הנראה הגיע כמחליף לצ'ארלס סמית', שחזר לאפס פילזן. גם קרם טונצ'רי עזב את ריאל, בדרך לחוזה של 800 אלף יורו לעונה בדינמו מוסקבה האיזורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully