וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מחכים להחלטת יול"ב

22.6.2008 / 23:44

בקבוצה יקבלו תשובה עד סוף החודש האם ישתתפו ביול"ב קאפ היוקרתי או שיסתפקו ביורוקאפ. במלחה מעוניינים במאליק דיקסון מחולון

בהפועל ירושלים מחכים להחלטה של הנהלת היול"ב קאפ, שאמורה לתת לקבוצה תשובה עד ה-30 ליוני, לגבי השתתפותה של הקבוצה במפעל בעונה הבאה. בירושלים יודעים כי השתתפות ביול"ב קאפ משמעותה הכנסות נוספות משידורים, חסויות ואף מהמפעל עצמו, מעשה שיגדיל את התקציב של הקבוצה שקוצץ העונה בכ-50 אחוז. במידה והקבוצה לא תשתתף ביול"ב קאפ, היא תחכה להחלטת עירוני נהריה ועירוני אשקלון על השתתפותן ביורוקאפ, ובמידה ואחת מהן תוותר על המפעל, עשויה ירושלים לרצות לשחק שם. אגב בקבוצה שוקלים לוותר גם על היורוקאפ, וזאת בעקבות העובדה שפיב"א מתירה רק לשני שחקנים זרים מכל קבוצה להשתתף במפעליה.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהתארגנות לקראת העונה, ועומאר סניד אשר סיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי לחתום על חוזה בקבוצה בימים הקרובים. שחקן נוסף שירושלים מעוניינים לצרף הוא מאליק דיקסון, שחקנה של הפועל חולון, שקלע העונה את הסל שהביא לחולון את האליפות. בחולון היו רוצים להשאיר את דיקסון בקבוצה, אך רק ביום רביעי השבוע, לאחר שמיקי דורסמן ישב עם מספר גורמים לגבי תמיכה בקבוצה, תוכל הקבוצה לעשות פנייה לשחקן. אם דיקסון יגיע לבירה בסופו של דבר, הוא צפוי להחליף את ראמל קארי שחתם בשישי האחרון בפזארו.

דיקסון בן ה-32 הוא בוגר מכללת ליטל רוק, שמחזיק באמתחתו את תואר מלך הסלים בארבע ליגות שונות: הליגה הצרפתית השניה, הליגה הספרדית השניה, הליגה הטורקית וליגת העל. דיקסון הגיע לראשונה לישראל בעונת 2004/5, למכבי ראשון לציון אותה אימן חנוך מינץ, שנעזר בגיא גודס כעוזר מאמן. דיקסון זכה בעונה הזאת בתואר מלך הסלים עם 24.7 נקודות ו-5.1 אסיסטים, ממוצעים שסידרו לו חוזה בגלטסראי הטורקית. הוא חזר העונה לישראל לחולון כחלק מהרוטציה של מיקי דורסמן וקלע 10 נקודות למשחק, אך יזכר כאמור כשחקן שקלע את סל הניצחון במשחק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully