וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אינס מונה למנג'ר בלקבורן

כוכב העבר ששיחק במנצ'סטר יונייטד וליברפול, מגיע מקבוצת מילטון קיינס מהליגה הרביעית, ויחליף את מארק יוז שעבר למנצ'סטר סיטי

וידיאו: רויטרס

לאחר עונה מוצלחת שהסתיימה במקום השביעי, ביצעה בלקבורן רוברס את ההחתמה המשמעותית הראשונה שלה לעונה הבאה, והחתימה כוכב גדול. אלא שלא מדובר פה בשחקן, כי אם בשחקן עבר, בדמותו של פול אינס, שהתמנה לתפקיד המנג'ר של המועדון. אינס מחליף את מארק יוז, שעבר למנצ'סטר סיטי בתחילת החודש. בכך הופך אינס למאמן האנגלי השחור הראשון שמאמן בפרמייר ליג.

כאחד מהסמלים המוכרים ביותר של הכדורגל האנגלי בשנים האחרונות, אינס עבר בענקיות מסוגן של מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ואינטר, לפני שפרש ממשחק פעיל והחל לאמן את קבוצת מקלספילד. את העונה האחרונה עשה במילטון קיינס מהליגה הרביעית, אותה לקח כבר בעונתו הראשונה כל הדרך אל תואר האליפות של הליגה.

החתמתו של אינס התעכבה מעט, כיוון שהוא אינו מחזיק ברישיון אימון מיוחד אותו דורשת אופ"א. אחד מהדמויות שסייעו לו לקבל אשרה מיוחדת הוא לא אחר מאשר אברהם גרנט, שקיבל בעצמו אישור מיוחד מהליגה, כמו גם מאמנה של מידלסבורו, גארת' סאות'גייט, המאפשר לו לאמן בשמך שנתיים, ובזמן הזה להוציא את האישור. אינס יוצג באופן רשמי במועדון ביום שלישי, ויצטרף לשורה ארוכה של שחקנים שהפכו למאמנים, כגון מארק יוז אותו החליף, רוי קין וסטיב ברוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully