וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש גדול ממכירות משחקים בווימבלדון

ה"סאנדיי טיימז" הבריטי דיווח על ארבעה משחקים שככל הנראה נמכרו בשנה שעברה, בעקבות דו"ח של חברת חקירות מטעם ה-ATP

זה הדבר האחרון שמארגני טורניר ווימבלדון היו צריכים, יממה לפני פתיחתו של הגראנד סלאם על הדשא. העיתון הבריטי "סאנדיי טיימז" פירסם הבוקר (ראשון) כי קיים חשש גדול ממכירות משחקים בטורניר הטניס היוקרתי ביותר, וחשף דו"ח של חוקרים מטעם ה-ATP, שבדקו תנועות מהמרים חריגות בטורנירי הטניס השונים בשנתיים האחרונות.

לפי הממצאים, קיימת סבירות גבוהה מאוד שלפחות ארבעה משחקים בסיבובי הגברים של ווימבלדון 2007 נמכרו על ידי טניסאים שונים. אז נכון שטניסאי צמרת לא צריכים שוחד עם ההכנסות האדירות שלהם, אבל אין ספק שטניסאי שוליים התפתו בעבר למענקים כספי שיכולים להגיע למאות אלפי דולרים, רק בשביל להפסיד משחקים.

הדו"ח הוגש ל-ATP ללא הוכחות על אותם משחקים, אבל עם חשד כבד ל-45 משחקים שהתקיימו בסבב בשנים האחרונות. אחת הדוגמאות לחשד כזה מגיעה דווקא מכיוונו של שחקן בכיר, ניקולאי דוידנקו הרוסי. במשחק ההפסד שלו למרטין ואסלו ארגוולו הארגנטינאי, נרשמו הימורים בסך 7 מיליון דולר בזמן המשחק, ועוד אחרי שדוידנקו ניצח במערכה הראשונה. הרוסי הכחיש כל קשר בינו לבין החשדות.

בכל מקרה, מארגני ווימבלדון לא מתכוונים לקחת סיכונים והודיעו כי ינקטו בכל האמצעים הדרושים כדי להבטיח הגינות, במקום שאמור להיות אחד ההוגנים בעולם. זה אומר שרק שחקנים ומאמנים יורשן להתקרב לאיזור חדרי ההלבשה, ובנוסף הוקם צוות חקירה מיוחד, שאמור לקבל איתותים על כל תנועת הימורים חשודה, ולבדוק אותה בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully