וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: מאסה ניצח במירוץ פאריס

הברזילאי של פרארי עלה לראשונה בקריירה לראש דירוג הנהגים לאחר שהקדים את רייקונן. פודיום ראשון לטויוטה וטרולי, המילטון רק עשירי

פליפה מאסה זכה היום (ראשון) במירוץ פאריס, ועלה לראשונה בקריירה שלו לראשות דירוג הנהגים. מאסה השיג את ניצחונו השלישי העונה ואת השמיני שלו בקריירה, והקדים את חברו מפרארי קימי רייקונן, שסיים שני. מאסה, 27, הוא הברזילאי הראשון שעולה לראשות דירוג הנהגים מאז איירטון סנה ב-1993.

אלוף העולם קימי רייקונן, שניצח במירוץ בצרפת בשנה שעברה, פתח את המירוץ מהפול פוזישן והוליך מהפתיחה, אבל תקלה במנוע שלו באמצע המירוץ הותירה את הזירה למאסה.

יארנו טרולי האיטלקי סיים שלישי, והביא לטויוטה פודיום ראשון מאז אפריל 2006, במירוץ אוסטרליה, אחרי שהקדים בסיום מותח את הייקי קובליינן ממקלארן. קוברט קוביצה, שהוליך את הדירוג עד לפני המירוץ הנוכחי, סיים חמישי עבור BMW, ומארק וובר מרד בול סיים שישי.

הרוקי של רנו, נלסון פיקה, זכה בנקודה הראשונה שלו בסבב כשסיים במקום השביעי, כשהקדים את חברו לקבוצה פרננדו אלונסו.

מאסה הפך לנהג הרביעי שמוביל את הדירוג (בשמונה מירוצים), ו-48 הנקודות שלו מקדימות את ה-46 של קוביצה ואת ה-43 של רייקונן.

לואיס המילטון, שלפני המירוץ היה צמוד למאסה במקום השני של הדירוג, סיים רק במקום העשירי אחרי שפתח מהמקום ה-13 בעקבות העונש שספג על התאונה במירוץ הקודם. הבריטי ספג גם במהלך המירוץ הנוכחי עונש, לאחר שבהקפה ה-13 הורד המהקום התשיעי ל-מקום ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully