וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סוכר חתם במכבי ראשל"צ

22.6.2008 / 16:26

שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה חזר לקבוצת נעוריו: "אני מאוד מתרגש לחזור הביתה, עכשיו רק חסר שתהיה לנו קבוצה אטרקטיבית"

אבי סוכר, שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, חתם היום (ראשון) במכבי ראשון לציון לשנתיים הקרובות. המגעים בין ראשי הקבוצה לסוכר החלו עוד בשבוע שעבר, לאחר מינויו של זיו ארז למאמן הקבוצה. סוכר היה מועמד גם לעירוני אשקלון ועירוני נהריה, אך העדיף בסופו של דבר לחתום בקבוצה בה גדל, עם המאמן שהדריך אותו בקבוצת הנוער.

אבי סוכר מסר בתגובה: "אחרי שש שנים בחוץ, אני שמח מאוד לחזור הביתה. אני מאוד מתרגש לחזור לאגודה שגדלתי בה, לאוהדים שאני אוהב ולמאמן שגדלתי איתו ושהיה איתי כל השנים, גם כשלא היה איתי פיזית בקבוצה או בליגה. כדי שהכל יהיה מושלם, חסרה רק הצלחה עם הקבוצה".

לגבי הציפיות שלו מהקבוצה אמר סוכר: "עדיין מוקדם לצאת בהצהרות, יש לנו פוטנציאל ליכולת גבוהה, גם של הצוות וגם של השחקנים. כל שחקן גדל במכבי ראשון ועובד עם זיו ארז רק השתפר. תהיה קבוצה אטרקטיבית, אבל עדיין יש הרבה עבודה, ואני מקווה שנתחבר על המגרש".

סוכר, 31, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון אך נאלץ לנדוד לאליצור בת ים, מכבי גבעת שמואל ואליצור אשקלון, לפני שקיבל הזדמנות אמיתית בבוגרים של קבוצת נעוריו. בעונת 2000/01 חזר סוכר לגן נחום, האולם שנמצא מרחק הליכה מביתו, ושיחק בראשון שנתיים, כשהעונה השנייה מסתיימת עם איבוד כדור שלו וירידה לליגה הלאומית. ראשון נשארה בעקבות התפרקותה של מכבי ראש העין, וסוכר עזב כדי להעלות את עירוני אשקלון ליגה. במדי אשקלון הגיע לנבחרת ישראל ושיחק שם עד עונת 2005/6, אז הגיע לראשונה לעירוני נהריה. אחרי עונה בנהריה, ניסה את מזלו באירופה בבי סי קייב, עבר לצסק"א סופיה, ובאמצע העונה חזר לגלבוע/עפולה. העונה חזר לנהריה ורשם מספרים של 6 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק.

סוכר הוא הרכש הראשון שעושה הקבוצה העונה, והוא מצטרף לאיתי לב ועודד שעשוע שממשיכים זו העונה השלישית בראשון. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להחתים עוד שני ישראלים בכירים, שעל הפרק שמותיהם של יוני ניר ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, ניר כהן שחקנה של עירוני רמת גן, ברק פלג מעירוני נהריה וגור פורת מגלבוע/עפולה. שני השחקנים הנוספים שיצטרפו ישחקו לצידם של שני שחקני הבית אופיר פרחי וטל דן שצפויים להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully