וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו ייצא להתרשמות באפואל ניקוסיה

22.6.2008 / 13:30

נבחרת הנוער תצא לטורניר דואי היוקרתי, כהכנה לאליפות אירופה. דני פרנקו, מאמן הנבחרת, יסיים את הטורניר וימריא להתרשמות בקפריסין

המגעים בין דני פרנקו לאפואל ניקוסיה עולים שלב, כאשר המאמן הצעיר, שפוטר במהלך העונה מהפועל גליל עליון, ייצא בשבוע הבא להתרשמות בקבוצה הקפריסאית, שמעוניינת בו עוד מהשנה שעברה. ניקוסיה, סגנית אלופת קפריסין, היא אחת מהקבוצות המפוארות באי, ומחזיקה בתקציב של כ-2 מיליון יורו. הקבוצה פנתה לפרנקו והציע לו חוזה ל-3 שנים, והמאמן ייצא על מנת לבחון את המועדון, וככל הנראה גם לחתום על החוזה בקבוצה.

פרנקו ייצא מחרתיים (שלישי) עם נבחרת הנוער לטורניר דואי בצרפת. את ישראל יצגה בשנה שעברה נבחרת העתודה, שאף זכתה בטורניר. הטורניר נחשב יוקרתי מאוד, ויכלול את נבחרות ליטא, צרפת, טורקיה, גרמניה, קרואטיה, נבחרת ארצות הברית עד גיל 19, ונבחרת של שחקני יבשת אפריקה שמשחקים במכללות, גם הם עד גיל 19 בלבד. ישראל שובצה לבית אחד עם ליטא, ארצות הברית וקרואטיה.

הטורניר מהווה כהכנה לנבחרת הנוער לקראת אליפות אירופה שתתקיים בפיראוס, יוון. הנבחרת חזרה בחודש אפריל מטורניר אלברט שוויצר, שהיה המבחן הראשון לקראת האליפות. שני שחקנים משמעותיים בנבחרת לא ישתתפו באליפות, חן זיגדון ודניאל תמיר הפצוע, והם מצטרפים לדניאל רום, שחקנה של מכבי תל אביב, שעזב את ישראל ביחד עם אמו וחתם בקולג' רוסי.

סגל נבחרת הנוער שיוצא לאליפות: טמיר אריאלי, רון סבג, אלעד ונטורה, נדב הימן, לירן מורן, טל קרפלס, בן רייס, עומר רוב, אור עידה, איגור נסטרנקו, כרמל בוכמן ויותם שירן. מאמן הנבחרת הוא כאמור דני פרנקו, כשעוזריו הם נדב זילברשטיין וחן שניידרמן. מנהל הנבחרת הוא ניסים אלג'ם ומנהל המשלחת הוא נפתלי בנטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully