וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן הולכים יזרעאלי ורוט?

22.6.2008 / 13:06

שחקני הפועל חולון, מחכים לתשובות מדורסמן. בינתיים גליל/גלבוע וחיפה רוצות את יזרעאלי. חיפה, אנטוורפן ואפילו ירושלים חושקות ברוט

עתידה של הפועל חולון ייקבע בימים הקרובים, אחרי סדרת פגישות בין הבעלים מיקי דורסמן, שינחת הלילה (ראשון) בארץ, לבין מספר גורמים. מחר דורסמן צפוי להיפגש עם ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, ויו"ר מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, בניסיון לאיחוד בין הקבוצות, ניסיון שככל הנראה לא ייצא לפועל. ביום שלישי ייפגש דורסמן עם מספר משקיעים פוטנציאליים, שביניהם ככל הנראה המיליונר האמריקאי דיוויד קולברן, שכבר שוחח עם בעלי חולון בעבר והביע עניין בהשקעה בקבוצה.

בינתיים שחקני הפועל חולון ממשיכים לקבל הצעות ופניות מקבוצות בליגת העל ובאירופה, כששני השחקנים שמבוקשים ביותר בשוק הם מורן רוט וגוני יזרעאלי. רוט נפגש עם נציגי מכבי חיפה, שמעוניינת להחתימו, ומחזיק גם בהצעה מאנטוורפן הבלגית, בה שיחק בעבר גור שלף. שמו של רוט גם עלה בהקשר של הפועל ירושלים, שחיבור אפשרי עם גיא גודס, שאימן את רוט בעונת 2005/6 במדי מכבי ראשון לציון, עשוי להעלות את רף הציפיות במלחה.

עניינו של יזרעאלי, מנגד, סבוך אף יותר. השחקן ייצא לחופשה בתאילנד בשבת הקרובה לחופשה שתימשך כשלושה שבועות, והוא צפוי לקבל החלטה לגבי עתידו עד שבת. ביזרעאלי מעוניינת בשלב זה הפועל גליל עליון/גלבוע, שחתימה בקבוצה תהווה עבורו חזרה הביתה, בשל העובדה ששיחק בעונת 2006/7 בהפועל גלבוע/עפולה. שחקן נוסף שצפוי להצטרף ליזרעאלי בגליל/גלבוע הוא דגן יבזורי, שאף יצטרף אליו בחופשתו בתאילנד. גם מכבי חיפה נמצאת בתמונה עם יזרעאלי, אך בשלב זה לא היו התפתחויות בכיוון הקבוצה של אבי אשכנזי.

שני השחקנים שוחחו עם מיקי דורסמן אחרי סיום העונה, ודורסמן כבר הביע את רצונו לראות את השניים ממשיכים בחולון. ביום רביעי, לאחר סבב השיחות של דורסמן, צפוי המאמן לתת להם תשובה סופית, ובמידת הצורך אף הצעה כספית שעשויה לטרוף את הקלפים. במידה שהשניים לא ימשיכו בחולון, שני שחקנים שמועמדים לקבוצה הם יוגב אוחיון, שמעוניין לשחק ביול"ב קאפ בעונה הקרובה, ורביב לימונד, שמבוקש באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully