וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "האיומים של יונייטד לא מפחידים את רונאלדו"

במנצ'סטר זועמים על המאמן הבא של צ'לסי, ששכנע את רונאלדו לעבור לריאל מדריד. סקולארי לא נבהל: "רונאלדו יגשים את חלומו"

ההיסטריה סביב המעבר הצפוי של רונאלדו לריאל מדריד גוברת. כוכב מנצ'סטר יונייטד הצהיר כי "תוך יומיים-שלושה נדע מה קורה איתי", והיום (ראשון) התקשורת האנגלית מדווחת כי הפורטוגלי עומד להתחנן להנהלת מנצ'סטר יונייטד שתשחרר אותו מהחוזה שלו עם המועדון.

"כריסטיאנו אמר לחברים מהנבחרת שההחלטה שלו עוד לא סופית, אבל שהוא רוצה לחפש אתגרים חדשים", סיפר נאני, שמשתף פעולה עם רונאלדו גם במדי פורטוגל וגם במדי יונייטד, והוסיף: "אין ספק, עזיבתו של רונאלדו היא בשורה רעה עבור יונייטד".

מקורב לרונאלדו הצהיר כי "השחקן יבקש מיונייטד שתעזור לו להגשים את חלומו. אחרי שהביא לקבוצה כל כך הרבה תארים, הוא בהחלט ראוי לזה. רונאלדו רוצה לקבל את ברכת המועדון, הוא לא מעוניין לעזוב בתחושה רעה".

לנציגי רונאלדו אין כל כך למי לפנות בימים הקרובים, מאחר שגם המנג'ר אלכס פרגוסון וגם המנכ"ל דייויד גיל נמצאים בחופשות פרטיות. פרגוסון, לפי הדיווחים, אינו מוכן לעסוק בנושא הזה, מאחר שכשניסה ליצור קשר עם רונאלדו במחנה הפורטוגלי, השחקן סירב. "עכשיו שירדפו אחריי", אמר הסקוטי למקורביו.

יונייטד נגד סקולארי

בינתיים ביונייטד זועמים על מאמן פורטוגל פיליפה סקולארי, שלפי הדיווחים תמך ברונאלדו בהחלטתו לעבור למדריד. לטענת יונייטד, התערבותו של סקולארי, מאמן צ'לסי בעונה הבאה, אינה לגיטימית. סקולארי לא נבהל מהדברים, ורומז להנהלת אלופת אירופה שהם לא יוכלו להפחיד את כוכבם.

"בחיים לא תצליחו לשבור את כריסטיאנו רונאלדו", אמר סקולארי, "הוא האיש הכי חזק שיש היום בכדורגל. אני מכיר אותו היטב, ובטוח שהוא ינהג נכון בשבועות הקרובים. מעולם לא פגשתי כדורגלן חזק מנטלי כמוהו, ובגלל זה הדיבורים של מנצ'סטר יונייטד לא מפחידים אותו".

סקולארי גם הגן על היכולת של הכוכב שלו במהלך היורו. "הוא היה מפוקס לחלוטין בנבחרת, ואם היו לי ספקות בזה - לא הייתי שם אותו בהרכב", אמר סקולארי, "הסוד שלו טמון בפשטות שלו, בצניעות וביכולת שלו להשתלב בקבוצה. הוא שחקן מאוד קבוצתי, עם השפעה מיובית על חבריו".

"החלום שלו הוא לשחק עבור ריאל מדריד", סיכם סקולארי, "ואני בטוח שהוא יגשים אותו למרות כל הקשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully