וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פלג מתקרב לבני השרון

21.6.2008 / 21:12

הקבוצה, שמתארגנת מחדש בסיום עידן אפי בירנבויים, הביעו עניין לשיתוף פעולה בעונה הבאה. "השחקנים הטובים ביותר יגיעו לבני השרון"

ברק פלג הוא הישראלי הבכיר הראשון שמתקרב לקבוצה בתום עידן אפי ברינבויים. פלג ששיחק העונה בעירוני נהריה, העביר מסר לקבוצות השונות שמתעניינות בו כי הוא מעדיף לשחק במרכז הארץ. לכן, בימים הקרובים צפוייה קבוצת בני השרון לפנות לשחקן לאחר שהביעה בו כבר התעניינות ראשונית. בכיר בבני השרון אמר לוואלה! ספורט בנושא: "ברק הוא תוספת מצוינת לקבוצה אבל כמו כן יש עוד כמה שחקנים שיכולים להגיע אלינו. נבחן כל שחקן לגופו ואנחנו מקווים כי בסופו של דבר השחקנים הטובים ביותר יגיעו לבני השרון".

בנושא המאמן, צפויים בבני השרון להחליט עוד השבוע כאשר המועמדים המובילים הם אריאל בית הלחמי ודני גוט. כמו כן, שמו של רוני בסואני עלה מחדש בסוף השבוע לאחר שהתפוצץ המשא ומתן בינו ובין עירוני נהריה. בבני השרון חתומים נכון לרגע זה, קוקי בלצ'ר, אוסמן סיסה, שון ג'ימס, מאיר טפירו, בן רייס, ושון מונסון. ארז כץ גם כן מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך לו סעיף שחרור במידה ואפי בירנבויים יעזוב את הקבוצה, וכעת המשך עתידו בקבוצה לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully