וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול חוזר לממפיס

דיווחים: הגריזליס יחתימו את מארק, אחיו של פאו גאסול, על חוזה לשלוש שנים. אייברסון נשאר בנאגטס, טיישון פרינס מועמד לטרייד מהפיסטונס

על פי דיווחים בספרד, מארק גאסול, אחיו הצעיר של פאו גאסול, יחתום לשלוש שנים בממפיס גריזליס, הקבוצה לשעבר של אחיו. גאסול הצעיר נבחר בדראפט 2007 בסיבוב השני על ידי הלוס אנג'לס לייקרס, וזכויותיו הועברו לממפיס בטרייד בו עבר אחיו לקליפורניה.

כעת, התקשורת הספרדית מדווחת כי גאסול יחתום בממפיס וירוויח 9 מיליון דולר לשלוש שנים. הפוורוורד/סנטר ששיחק העונה בג'ירונה הספרדית, היה אמור לחזור לברצלונה, אך כאמור העדיף את ההצעה מה-NBA. גאסול לא יכול לחתום רשמית בממפיס עד הראשון ביולי, על פי חוקי הליגה. ועוד מברצלונה, גארי ניל, שהצטרף לקבוצה במהלך העונה, ביקש לעזוב וחתם בבנטון טרוויזו.

ובחזרה לליגה הטובה בעולם. כלי התקשורת בדטרויט מפרסמים כי טיישון פרינס, שחקנה של הפיסטונס, צפוי לעבור בטרייד. כך, לפי הדיווחים, החליט הג'נרל מנג'ר, ג'ו דומארס. פרינס מצטרף לרשימה ארוכה של סמול פורוורדים שהוצאו אל השוק, כמו למשל ג'וש הווארד מדאלאס וריצ'ארד ג'פרסון מהנטס. האחרון אגב, הוזכר כמועמד להצטרף ללייקרס בעיסקה שתשלח את למאר אודום בכיוון ההפוך.

מי שלא מתכוון לעזוב את קבוצתו הוא אלן אייברסון. הגארד החליט שלא לנצל את אופציית היציאה בחוזהו, וישלים את שנתו האחרונה בחוזה. "הוא רוצה לקחת את הנאגטס קדימה", אישר סוכנו, לאון רוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully