וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוואנסקה זכתה בטורניר איסטבורן

הפולנייה גברה על פטרובה 4:6, 7:6, 4:6 וזכתה בטורניר הדשא היוקרתי. טנאסוגרן גברה על סאפינה בגמר הנשים בדן-בוש, פרר ניצח בגברים

הפולנית הצעירה, אגניישקה רדוואנסקה, זכתה בפרס הגבוה בקריירה שלה לאחר שניצחה את הרוסייה, נדיה פטרובה, בגמר טורניר הדשא שמתקיים באיסטבורן, אנגליה, לאחר קרב צמוד ומותח, בתוצאה 1:2.

רדוואנסקה, שמדורגת רביעית, גברה בסופו של דבר 4:6, 7:6, 4:6, לאחר מותחן שנמשך שעתיים ו-37 דקות. במערכה השנייה הצליחה הרוסייה לצאת מכמה משברים ולנצח בסופו של דבר בשובר שיוויון 11:13. אולם בסופו של דבר בקהאנד של פטרובה אל תוך הרשת העניק לשחקנית הפולנית הצעירה את התואר.

דינרה סאפינה הפסידה בגמר דן בוש

התאילנדית, טמארינה טנאסוגרן, ניצחה את הפיינליסטית של הרולן גארוס והמדורגת תשיעית בעולם דינארה סאפינה בתוצאה 5:7, 3:6.

עבור טנאסוגרן המדורגת 85 בעולם זהו התואר הראשון על משטח דשא. סאפינה הגיע לגמר לאחר ניצחון קליל על הרוסייה אלנה דמנטיבה אבל ליכולת המפתיעה של התאילנדית היא לא ציפתה. "היא משחקת בצורה שונה. יש לה כמה מכות מאוד מיוחדות והיא גרמה לי להשתגע ממש", אמרה סאפינה שידועה במזגה החם.

באותו טורניר, דוויד פרר הספרדי ניצח את מארק גיקל הצרפתי בתוצאה 4:6 2:6. הספרדי (5 בעולם) לא הפסיד אף מערכה בשבוע האחרון והצליח גם הוא לזכות בתואר הראשון שלו על משטח דשא. "לא דמיינתי שאני אצליח לזכות בתואר על דשא אבל שיחקתי מצויין השבוע", אמר פרר לאחר המשחק.

איבו קרלוביץ' ניצח בגמר טורניר נוטינגהאם בפעם השנייה ברציפות, כאשר גבר על הספרדי פרננדו ורדקסו 5:7, 7:6, 6:7. המשחק עבר לאולם סגור בעקבות גשם כבד שירד באיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully