וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניד סיכם את תנאיו בירושלים

20.6.2008 / 23:40

שחקנה של מכבי ראשון בעונה האחרונה, חוזר לשתף פעולה עם גיא גודס שאימן אותו בראשון. סניד הוא הרכש הראשון של ירושלים העונה

הפועל ירושלים ידעה בשבועות האחרונים בעיקר עזיבות של שחקני מפתח כמו דרור חג'ג' וג'יימי ארנולד שצפוי לעזוב, אך הערב (שישי) סיכמה הקבוצה על צירופו של עומאר סניד לקבוצה לעונה אחת. גיא גודס שמר עם עומאר סניד על קשר טוב עוד מימיו כשחקן מכבי ראשון לציון, ומתחילת השבוע, כשמונה למאמן הקבוצה, סימן את סניד כשחקן הראשון שאותו רוצה להחתים. סניד שהיה מחוזר גם על ידי ראשון ועירוני אשקלון העדיף את ירושלים בשל רצונו לשחק בקבוצה גדולה. גורם בהפועל ירושלים אישר את הידיעה ומסר כי השחקן צפוי לחתום על החוזה עד לתחילת השבוע.

סניד בן ה-32, חוזר על ידי ראשון עוד בתחילת שנות ה-2000 אך לא הגיע לישראל בעקבות המצב הראשוני. כשלבסוף הגיע לישראל בעונת 2004/5, חתם סניד בעירוני אשקלון, והוביל את הקבוצה של אריאל בית הלחמי אל המקום הרביעי בטבלה. עונה לאחר מכן הצטרף למכבי ראשון לציון, שם פגש כאמור את גיא גודס, וצעד איתה מרחק נקודה מגמר הפיינל פור. בעונת 2006/7 שיחק סניד ברוסטוב הרוסית, ואת העונה האחרונה פתח בסאבא באטרי האיראנית לפני שחזר להציל את ראשון מירידה לליגה השנייה.

סניד מצטרף בירושלים ליובל נעימי, ארז מרקוביץ' ושרון ששון שמחזיקים בחוזה וככל הנראה גם לגיא פניני שמחזיק בחוזה לעונה הבאה אך מחוזר על ידי מספר קבוצות אירופאיות ועל ידי מכבי תל אביב. בעמדת הזרים חתום טימי באוורס בקבוצה, אך גם הוא מחוזר על ידי קבוצות נוספות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully