וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: מקום 15 בעולם לרותם ישי באליפות העולם

הרוכב הישראלי באופני הרים רשם הישג חסר תקדים באליפות באיטליה ואמר: "אני מרגיש בחלום". שלומי חיימי הצעיר סיים במקום ה-34

רותם ישי רשם היום (שישי) הישג חסר תקדים בענף האופניים הישראלי כשסיים במקום ה-15 באליפות העולם באופני הרים הנערכת באיטליה. ישי, המתחרה בקטגוריה עד גיל 23, שיפר בכך את הישגו המצוין מאליפות אירופה מהחודש שעבר, בה סיים במקום ה-21. לתחרות התייצבה נבחרת ישראל לראשונה עם שלושה רוכבים - ישי, שלומי חיימי ועידן שפירא, כשגם חיימי, שרק עלה השנה מהנוער, הפתיע כשסיים במקום ה-34, שנה לאחר שסיים במקום השביעי בתחרות הנוער.

"זה חלום מה שקורה פה", אמר ישי הנרגש בסיום המירוץ. "זו תחרות שבעבר אף ישראלי לא הצליח לסיים. אני בחלום. מדובר במסלול קשה ומאתגר עם המון עליות, קטעים טכניים, ועבודת רגליים. פעלתי נכון באופן שבניתי את העונה שהביאה אותי לשיא באליפות – המחנות בארה"ב, אליפות אירופה והמחנה שעשיתי באיטליה בחודש האחרון בו התאמנתי על המסלול. אני אוהב את זמן התחרויות, אוהב לתת את הכל בזמן אמת – אני אוהב את הלחץ, ההתרגשות והמתח - כל אלו גורמים לי להוציא מעצמי את המקסימום. חשוב לי להודות לכל אלו שבלעדיהם לא הייתי מגיע לאן שהגעתי – כל הספונסרים שאיפשרו לי לחיות כמו מקצוען , לטוס להתחרות ולהתאמן".

יו"ר איגוד האופניים, ד"ר יוני ירום, ברך על ההישג: "מדובר בהישג יוצא דופן, שמקדם את הענף כולו לשיאים חדשים. חשוב מכך, רואים מגמה של רוכבים נוספים שמסיימים מדורגים באליפויות עולם ואירופה. אני מקווה כי ההישגים הללו ימשכו רוכבים נוספים לענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully