וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה דהרה לגמר דן בוס

פינאליסטית הרולאן גארוס ניצחה את בת ארצה, אלנה דמנטייבה 3:6, 2:6 ותפגוש את טנאסוגרן. ברטולי הודחה מאיסטבורן ע"י רדוואנסקה

די משום מקום טיפסה נדיה פטרובה צעד אחר צעד, והערב (שישי) היא העפילה לגמר טורניר איסטבורן, בריטניה (פרסים בסך 600 אלף יורו), אחרי ניצחון משכנע על סמנטה סטוסור האוסטרלית 3:6, 3:6. בגמר היא תפגוש את אגניישקה רדוואנסקה, שגברה על פינאליסטית ווימבלדון בשנה שעברה, מריון ברטולי וניצחה 5:7, 3:6.

הרוסייה המדורגת שמינית בטורניר שמטה רק שתי נקודות בשני המשחקונים האחרונים והפגיזה עם אס שהקנה לה את הכרטיס לגמר על הדשא. "זה היה באמת סיום חזק. אני מאוד שמחה שיש לנו את הכדורים החדשים וזה לגמרי עזר לי לסיים את המשחק בצורה יפה", אמרה פטרובה בסיום.

במשחק המקביל רדוואנסקה השלימה ניצחון תוך שעה וחצי על המדורגת 11 בעולם, שביצעה לא פחות משבע טעויות כפולות. לברטולי היו גם לא פחות מ-12 אפשרויות שבירה, שרק שתיים מהן נוצלו.

דינארה סאפינה וטמארינה טנאסוגרן יתמודדו ביניהן בגמר טורניר דן בוס, הולנד (פרסים בסך 175 אלף וירו), אחרי שהשיגו ניצחונות בשתי מערכות. סאפינה, פינאליסטית הרולאן גארוס, השאירה את בת ארצה, אלנה דמנטייבה, בחוץ אחרי 3:6, 2:6, בעוד הטניסאית התאילנדית הדיחה את אלונה בודרנקו מחוץ לתחרות בזכות 2:6, 4:6.

דויד פרר זכה לראשונה בקריירה שלו בכרטיס לגמר טורניר דן בוס לגברים, אחרי שניצח את חואן מרטין דל פוטרו 6:7, 1:6. המערכה הראשונה הייתה צמודה בה הספרדי, שהגיע לרבע הגמר ברולאן גארוס, הגן על שתי נקודות שבירה כדי לזכות בשובר שוויון. בגמר יפגוש פרר את מארק גיקל, שגבר 6:3, 0:6, 4:6 על גיז'רמו קניאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully