וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנוצ'י: "תודה לאימי שהביאה אותי עד הלום"

הבלם האיטלקי הודה לאימו על אורח החיים הנוקשה והבריא שהנהיגה, דבר שהביאו, לטענתו, להצליח לשמור על כשירות פיזית גם בגיל 35

המגן והבלם הוותיק של נבחרת איטליה, כריסטיאן פאנוצ'י, אמר היום (שישי) כי הוא כשיר למשחק רבע הגמר נגד נבחרת ספרד שייערך ביום ראשון. המגן בן ה-35 פתח ושיחק בשלושת המשחקים הראשונים של הנבחרת, חרף העונה הקשה שעבר ברומא. בראשון הוא צפוי להמשיך ולפתוח במרכז ההגנה לצידו של ג'יורג'יו קייליני הצעיר.

פאנוצ'י סבל מבעיה בברכו בשלב הבתים, אבל הוא טוען כי אורח חיים בריא הביא אותו להיות כשיר למשחק. "החלמתי בצורה טובה. אני חייב לומר שבמחינה פיזית אני לא מרגיש עייף יומיים אחרי משחק. אני שמח. אני רוצה להודות לאימי, שהביאה אותי עד הלום. היא גידלה אותי והקפידה שאשמור על אורח חיים נוקשה ובריא".

גם אם המאמן רוברטו דונאדוני היה ממש רוצה, הוא לא היה יכול לאפשר מנוחה למגן-בלם הוותיק. הבלם אנדריאה ברזאגלי נפצע וגמר את הטורניר, כמו גם הקפטן פאביו קנבארו, שנפצע בקרסולו עוד לפני היורו. מרקו מטראצי, שפתח בתבוסה 3:0 להולנד, נראה לא בעניינים. לאלסנדרו גאמבריני רק שתי הופעות בינלאומיות, ובמקרים כאלה אין ספק שהניסיון של פאנוצ'י עדיף.

פאנוצ'י לא מרבה לדבר מתי יסיים את הקריירה האדירה שלו, אבל אמר: "זו ההזדמנות הגדולה האחרונה שלי לזכות בתואר עם הנבחרת. זה יהיה מגוחך אם אומר שאני מכוון גם למונדיאל 2010, למרות שאף פעם לא יודעים מתי זה ייגמר". לגבי המשחק נגד ספרד אמר: "אני מבין למה הם לא רוצים לשחק נגדנו, ההיסטוריה לא עומדת לטובתם. אבל ספרד השתפרה מאוד בשנים האחרונות. היא נבחרת חזקה וקשה, שבאה עם הרבה התלהבות. היא תעשה לנו חיים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully