וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים למסע ההגנה

פדרר ינסה לזכות פעם הששית ברצף בווימבלדון. יפגוש בסיבוב הראשון את הרבאטי. וויליאמס מול קוואדי הבריטית. סלע מול רוחוס, פאר נגד אובריאן

טורניר הגראנד סלאם הגדול של השנה בווימבלדון יצא לדרך ביום שני הקרוב. היום (שישי) נערכה הגרלת המשחקים.

בקרב הגברים, רוג'ר פדרר, שרוצה לזכות זו השנה השישית ברציפות בטורניר ולהיות הראשון שמגיע להישג (לביורן בורג, כמו לפדרר, 5 זכיות רצופות) יתמודד בסיבוב הראשון נגד יריב לא קל כלל ועיקר, דומיניק הרבאטי, הסלובקי המנוסה.

רפאל נדאל, המדורג שני בעולם ובטורניר שזכה בטורניר קווינס על דשא ומקווה לשבור את הרצף האדיר של פדרר, יפתח את הופעותיו מול אנדראס באק. אם יצלח נדאל את הסיבוב הראשון ישחק נגד המנצח בין ארנסט גולביס, הלטבי שהפתיע ברולאן גארוס, וג'ון איסנר האמריקאי. השלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', יתעמת עם מיכאל ברר הגרמני. אם ינצח מחכה לו משוכה קשה מאוד בסיבוב השני בדמות מראט סאפין הרוסי, שישחק בסיבוב הראשון נגד פאביו פוג'יאניני.

לייטון יואיט, האוסטרלי המדורג 20 בטורניר, יפתח מול רובין האסה ההולנדי. תמואס ברדיץ' (11 בטורניר) ישחק נגד ייבגני קורולב הרוסי. אנדי רודיק (6 בטורניר) ישחק בסיבוב הראשון נגד אדוארדו שוואנק, כשבסיבוב השני הוא עשוי לפגוש את ינקו טיפסרביץ' הסרבי. אנדי מארי (12), הטניסאי המקומי, ינסה להיעזר בדחיפת הקהל המקומי. את ההופעות שלו הוא יפתח נגד פבריס סנטורו הצרפתי.

דודי סלע צריך לעשות הישג יוצא דופן בטורניר כדי שיוכל להשתתף באולימפיאדת בייג'ינג, כך קבע הוועד האולימפי. הטניסאי הישראלי הבכיר, המצוי בכושר רע לאחרונה, קיבל הגרלה קשה בדמותו של אוליבייה רוחוס הבלגי (66 בעולם). אם יעבור, יפגוש בסיבוב השני את המנצח בין פיליפ קולשרייבר (36 בעולם) הגרמני לבין ניקולאס ורדסקו (21 בעולם). אם יעשה את הבלתי ייאמן ויעפיל עד לשמינית הגמר צפוי סלע לפגוש שם את פדרר.

פאר מול אובריאן

אנה איבאנוביץ' היפהפייה, המדורגת אחת בקרב הנשים ושזכתה לא מכבר ברולאן גארוס, תפגוש בסיבוב הראשון את דה לוס ריוס רוזאנה הפראגוואית. סווטלנה קוזנצובה (4) תפתח את הופעותיה נגד מתילדה יוהאנסון הצרפתייה. מריון ברטולי, פיינליסטית השנה שעברה, קיבלה בסיבוב הראשון את סאבינה ליסקי הגרמנייה.

האלופה, ונוס וויליאמס, הוגרלה מול הבריטית נעמי קוואדי, שנכנסה לטורניר בעזרת ה'ווילד קארד'. אחותה של ונוס, סרינה, (6) תשחק בסיבוב הראשון נגד קאיה קנאפי האסטונית. אלנה דמנטייבה (5) תפתח נגד מריה אלנה קמרי האיטלקייה. ילנה יאנקוביץ', השנייה בדירוג הנשים, תשחק נגד אולגה סבצ'וק. מריה שראפובה קיבלה הגרלה נוחה בדמותה של סטפני פורץ, שעלתה מהמוקדמות.

הטניסאית הישראלית, שחר פאר (24 בטורניר) שהדרדרה בדירוג העולמי ונמצאת בכושר רע, קיבלה הגרלה קלה יחסית בסיבוב הראשון, את קאתי אובריאן הבריטית (106 בעולם). אם תעבור את הסיבוב הראשון, דבר שלא הצליחה לעשות זה ארבעה טורנירים ברציפות, תשחק מול המנצחת בין לוסי ספארובה הצ'כית (46 בעולם) לבין אמילי לואה הצרפתייה (86 בעולם). בסיבוב השלישי עשויה להיתקל פאר כבר במשוכה הרבה יותר גבוהה, היא דינארה סאפינה הרוסייה, שהגיעה עד גמר הרולאן גארוס השנה.

ציפי אובזילר (120 בעולם) תשחק נגד אליסה קלייבאנובה הרוסייה. אם תעפיל לסיבוב השני תשחק נגד המנצחת בין דניאלה האנטוחובה הסלובקית (10) לשרה אראני.

רם וארליך רוצים לשחזר ההצלחה

בזוגות, המדורגים 1 האחים בוב ומייק בריאן ישחקו נגד כריס איטון ואלכסנדר סלבינסקי. יוני ארליך ואנדי רם ינסו לפחות לשחזר את ההישג מ-2003, אז הגיעו עד חצי גמר הטורניר. הצמד הישראלי, המדורג שלישי בטורניר, ישחק בסיבוב הראשון נגד סקוט ליפסקי ודויד מרטין האמריקאים. הראל לוי ובן זוגו האמריקאי, ג'ים תומאס, ישחקו ינקו טיפסרביץ' ו-ויקטור וטרויקי, הזוג הסרבי.

שחר פאר ו-ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, שהגיעו לפני כחמישה חודשים עד לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ומדורגות 6 בטורניר, יפתחו את הופעותיהן במשחק נגד לוסי הרדקה ורנאטה ווראקובה הצ'כיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully