וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווינשטייגר: "הדחנו את הנבחרת הטובה בטורניר"

שווינשטייגר והנבחרת חגגו את העלייה לחצי הגמר על חשבון היריבה המצוינת: "הראנו את האופי הגרמני". סקולארי: "תמיד נתתי הכל"

שמחה גדולה שררה במחנה הגרמני לאחר הניצחון 2:3 על פורטוגל. בנבחרת שמחו לא רק מהעלייה לחצי הגמר, אלא בעיקר על הדרך. גרמניה שיחקה מצוין והצדיקה את הציפיות הגדולות ממנה ערב הטורניר, לאחר ההופעה הבינונית בשלב הבתים. גרמניה תחכה בחצי הגמר למנצחת במפגש בין קרואטיה לטורקיה.

"אני יודע שעשיתי טעות, עליתי כדי לעזור לנבחרת וזה עבד", אמר הקשר בסטיאן שווינשטייגר בהתייחסו לכרטיס האדום שספג מול קרואטיה וחזר להרכב לאחר ההרחקה. "אנחנו לא עוצרים כאן, וחייבים לנצח שוב במשחק הבא. אני מאושר מהניצחון, לדעתי, הדחנו את הנבחרת הטובה בטורניר". הקשר, שכבש את הראשון הוסיף: "שיחקנו היום בשביל המאמן. הראנו הלילה את האופי הגרמני".

"שינינו את השיטה. שיחקנו עם חמישה קשרים וחלוץ חוד אחד, וזה עבד. הגיע לנו לנצח", הוסיף מיכאל באלאק, שכבש בנגיחה את השער השלישי במשחק והשני שלו בטורניר.

את הניצחון השיגה גרמניה ללא מאמנה, יואכים לאו שהורחק, ישב ביציע ועישן בשרשרת. על הקווים עמד עוזר המאמן, האנס דיטר פליק. "הישיבה מאחורי חלון זכוכית הייתה מורטת עצבים. הייתי רחוק מהמגרש, אמנם ראיתי דברים טוב יותר, אבל המרחק מהדשא עלה לי על העצבים", אמר לאו. "אחרי ההופעה שלנו מול אוסטריה, היה ברור שנצטרך לבצע שינויים. לא נתנו הופעות טובות מול קרואטיה ואוסטריה והיינו צריכים להבהיר נקודה לגבי היכולת שלנו. רצינו ליצור מרחב במשחק ולצאת להתקפות מתפרצות, והצלחנו".

לאו החמיא למחליפו הזמני, פליק: "האנס דיטר פליק עשה עבודה מצוינת. במהלך המשחק, הוא עשה דברים נכון, כמו למשל ההצבה של מיכאל באלאק מאחור כשפורטוגל לחצו". פליק עצמו התייחס אף הוא למשחק: "הגמר הוא המטרה שלנו, מול אוסטריה הלחץ היה עצום, אבל היום השגנו רק את מטרת המינימום. הגענו רעבים ובפורמה", אמר עוזר המאמן והוסיף: "לא הייתי בקשר עם לאו במהלך המשחק, אבל תכננו הכל באימונים".

סקולארי: "עוזב במצפון נקי"

בפורטוגל כבר מלקקים את הפצעים. הנבחרת שסומנה על ידי רבים כאטרקטיבית בטורניר, ואחת המועמדות המובילות לזכייה, שוב מסיימת טורניר בצורה מאכזבת. אחרי ההדחה מגמר היורו הקודם שנערך אצלם בבית, וההעפלה לחצי גמר המונדיאל, בפורטוגל האמינו שהפעם זה הזמן שלהם, אבל בסיום נרשמו פרצופים מאוכזבים.

המאמן המפסיד, לואיז פיליפה מסיים את הטורניר ולמעשה את הקדנציה שלו בנבחרת, ללא תואר. כעת, הוא יתרכז בהצלחת קבוצתו הבאה, צ'לסי. "עשינו טעויות קשות בשערים למרות שאפשר לטעון שבגול השלישי הייתה עבירה של באלאק. הטעות הייתה שחיכינו לשריקה של השופט, שלא באה. הפסדנו, אבל אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו. אני עוזב במצפון נקי, תמיד נתתי הכל והיום לא היה חריג לכך. עשיתי את הדברים הכי טוב שאני יכול, בתקווה שהשחקנים יעשו זאת גם, והם אכן עשו זאת".

"ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל צריך להמשיך הלאה. אני מאחל לסקולארי הצלחה בדרכו החדשה", סיכם החלוץ נונו גומש, שהפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שכובש בשלוש אליפויות אירופה. "זה לא היה היום שלנו, שיחקנו רע. ידענו שהגרמנים טובים במצבים נייחים וכדורים ארוכים, וזה הכריע את המשחק. יצאנו למחצית השניה בתקווה להילחם אבל ספגנו עוד שער ממצב נייח. גרמניה היא מועמדת מרכזית לזכות בטורניר", סיכם גומש.

"נתנו הכל, אבל הפסדנו לגרמניה שהיא נבחרת נפלאה", אמר הלדר פוסטיגה, שהתכבד בשער השני. "חשבנו שנוכל להיות אלופי אירופה, אבל זה לא נועד לקרות".

כעת יתרכזו בפורטוגל במציאת מאמן לנבחרת. על פי דיווחים, ראשי ההתאחדות צפויים להיפגש עם זיקו, מאמנה הברזילאי של פנרבחצ'ה, שעזב את תפקידו בטורקיה. העיתונאים באירופה מקווים שעם ההדחה של פורטוגל, סוף סוף תינתן תשובה לשאלת 100 מיליון היורו: היכן ישחק בעונה הבאה כריסטיאנו רונאלדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully