וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטולי שטפה את הדשא באיסטבורן

פינאליסטית ווימבלדון ניצחה את קליבונובה ועלתה לחצי הגמר ותפגוש את רדוואנסקה, דמנטייבה תשחק באותו שלב בדן בוס מול סאפינה

פינאליסטית טורניר ווימבלדון, מריון ברטולי, שוב מגיעה לעונת הדשא בשיאה והיום (חמישי) היא העפילה לחצי גמר טורניר איסטבורן, בריטניה (פרסים בסך 600 אלף יורו) אחרי שניצחה את אליסה קליבונובה הרוסייה 3:6, 3:6.

הצרפתייה, המדורגת 11 בעולם, השלימה את הניצחון מול יריבתה (47) תוך שעה ועשרים דקות אחרי ששברה ארבע פעמים את קליבונובה. "אני מרגישה טוב מאוד ואני מאוד שמחה לחזור למסלול ולהיות בריאה שוב", אמרה ברטולי, שחזרה לעצמה אחרי פציעה ותפגוש בשלב הבא את אגנשקה רדוואנסקה הפולנייה, שניצחה 5:7, 5:7 את גיסלה דולקו הארגנטינאית.

בחצי הגמר השני יתמודדו נדיה פטרובה, שהדיחה את שחר פאר בסיבוב הראשון, וסמנטה סטוסור. הרוסייה גברה 4:6, 3:6 את אקטרינה מקארובה בעוד האוסטרלית ניצחה את קרולינה ווז'ניאקי הדנית 6:7(3), 4:6.

גם בטורניר דן בוס שמתקיים על הדשא לא משעמם, אחרי שאלנה דמנטייבה העפילה לחצי הגמר והמשיכה את התקופה המצוינת שבה היא נמצאת. הרוסיה ניצחה בקלות את סוראנה קירסטאה 2:6, 4:6 ותפגוש את פינאליסטית הרולאן גארוס, דינארה סאפינה.

אנה צ'קבטאדזה (8 בעולם) מחוץ לתחרות אחרי הפסד מפתיע לאלונה בודרנקו 2:6, 6:3, 6:2 לאחר שעה ו-40 דקות. הטניסאית האוקראינית תתמודד בחצי הגמר מול טמארין טנסוגארן, שהעיפה את מיכאלה קרייצ'ק 6:3, 3:6, 4:6.

בטורניר דן בוס לגברים דויד פרר העפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון דחוק בשתי מערכות על מריו אנצ'יץ' הקרואטי 2:6, 6:7(3) ובשלב הבא יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה, שגבר על אמוד קלמנט 7:6, 3:6, 3:6. בחצי הגמר השני יתמודדו גילרמו קניאס ומארק גיקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully