וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אשחק עם ברזיל באולימפיאדה"

הכוכב הבטיח לעיתונאים בברזיל כי ישחק עם הנבחרת בבייג'ינג'. בנוסף, הוא כועס על גוארדיולה ומבטיח: "בחודש הקרוב יקרו הרבה דברים"

כלי התקשורת בספרד ובברזיל מדווחים כי כוכב ברצלונה, רונאלדיניו ישחק עם נבחרתו באולימפיאדת בייג'ינג, כאחד משלושה שחקנים מעל גיל 23 שכל נבחרת יכולה לשלוח לאולימפיאדה. "אני משוכנע שאהיה בביג'ינג", צוטט רונאלדיניו היום (חמישי) בתקשורת במולדתו. הפנומן שוחח עם עיתונאים ברזילאים לאחר המשחק בין ארגנטינה לברזיל במוקדמות המונדיאל (0:0).

מצבו של רונאלדיניו הוא תעלומה לחובבי הכדורגל. השחקן לא שותף במשחקי ברצלונה בחודשיים האחרונים של העונה. הקבוצה הספרדית דיווחה על פציעה, אך השמועות דיברו על סכסוך ארוך עם פרנק רייקארד ואורח חיים לא ספורטיבי שמנהל השחקן. המאמן הבא של ברצלונה, פפ גוארדיולה, כבר הודיע כי הוא לא מעוניין בשירותיו של רונאלדיניו. מילאן הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן, אך ירדה מהעיסקה.

מנצ'סטר סיטי דווחה שהציעה לברזילאי חוזה עתק, כמו גם הלוס אנג'לס גלאקסי מארה"ב, אך בשלב זה, השחקן אינו סגור בשום קבוצה לעונה הבאה. "בעזרת האל, אחזור למגרשים. החלמתי מפציעה ואני מקווה לשחק בקרוב, קשה לי לשבת בחוץ", אמר רונאלדיניו בראיון בברזיל.

רונאלדיניו ציין כי עתידו המקצועי ייקבע בחודש הבא. "יש לי חוזה בברצלונה עד 2010. עכשיו הכל שקט, עד ה-19 ביולי יקרו דברים רבים", רמז הפנומן. רונאלדיניו הגיב על דברי גוארדיולה במסיבת העיתונאים, בה טען שלברזילאי מקום בסגל רק אם הוא מתכוון לחזור לעצמו ולעבוד. "אני יודע איך דברים עובדים. הדאגה שלי עכשיו היא להחלים ולחזור למגרשים", אמר רונאלדיניו לעיתונאים בברזיל, תוך שהוא לא מסתיר את כעסו על גוארדיולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully