וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הבדיקה השנייה סיבכה את גל

השייט, שבדמו נמצאו חומרים אסורים, יועמד בפני שימוע באיגוד השיט הישראלי, שם יחליטו כיצד להענישו. חשש כי גל יודח מבייג'ינג

החששות התאמתו הערב (חמישי) וגם הבדיקה השנייה שבחנה האם השייט אודי גל השתמש בחומרים אסורים נמצאה חיובית. כזכור, גל ובן זוגו גידי קליגר חזרו השבוע מאליפות אירופה עם מדלית ארד, אך לאחר התחרות התברר כי בדמו של גל התגלו חומרים אסורים, במסגרת בדיקה שגרתית שנערכה לו לפני כחודש.

כנהוג במקרים מהסוג הזה, ממתינים לבדיקה השנייה שמתקיימת, אך ללא הפתעות רבות התברר שגם במבחנה השנייה התגלו חומרים אסורים על רקע העובדה שהשייט השתמש בתרופות כנגד התקרחות.

כעת השלב הבא בפרשה הוא שימוע לגל באיגוד השיט הישראלי, שם יקבלו החלטה כיצד להענישו, כשהאופציות הסבירות הן נזיפה ו/ או קנס כספי. אלא שהחשש העיקרי הוא מהשלב שיבוא לאחר מכן, שכן איגוד השיט הישראלי יצטרך להעביר את ממצאיו לועדת השיט הבינלאומית, כשלא מן הנמנע שיוחלט על השעייתו של גל מהמשחקים האולימפיים.

גל וקליגר, שני המועמדים הבולטים להביא מדליה מהאולימפיאדה הקרובה, עשויים אם כן להיעדר מהמשחקים, שכן קיימת סבירות כי התאחדויות שיט אחרות בעולם יתערבו במקרה וידרשו את הדחתו של גל מהאולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully