וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ברזאגלי גמר את היורו

הבלם נפצע באימון וייעדר תקופה ארוכה. צפוי להחמיץ את פתיחת העונה בוולפסבורג. אראגונס: "אם גאטוסו שחקן חשוב, אני כומר"

נבחרת איטליה ממשיכה לאבד שחקני הגנה. אחרי הפציעה הקשה של פאביו קנבארו, שהוצא מהסגל לאליפות, נודע היום (חמישי) כי גם הבלם, אנדראה ברזאגלי גמר את הטורניר. השחקן בן ה-27, נפצע באימון ולאחר בדיקה התברר כי הוא סובל מנזק חמור במיניסקוס בברכו השמאלית. ברזאגלי, שחתם לפני האליפות בוולפסבורג הגרמנית, ייעדר תקופה ארוכה ונראה כי לא יוכל לפתוח את העונה בבונדסליגה.

ברזאגלי פתח בהרכב האזורי בתבוסה 3:0 להולנד ולאחר מכן נופה מההרכב ולא חזר אליו. כעת נותרו בסגל של המאמן רוברטו דונאדוני ארבעה בלמים: כריסטיאן פאנוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, מרקו מטראצי ואלסנדרו גמבריני הלא מנוסה.

ובינתיים בשורות יריבת נבחרת איטליה ברבע הגמר, ספרד, מחממים את העניינים לקראת המפגש. "אם גאטוסו הוא שחקן חשוב, אני כומר", על הציטוט הלא שגרתי הזה חתום המאמן הספרדי, לואיס אראגונס. המאמן התכוון להיעדרותו של קשר מילאן מהמשחק, יחד עם חברו לקבוצה, אנדראה פירלו, בגלל צהובים. "גאטוסו הוא סוס עבודה, פירלו הוא משהו אחר והוא חשוב למשחק היצירתי שלהם", אמר אראגונס.

"עשינו שיחה עם הסגל ואנחנו הולכים לעבוד קשה", הוסיף המאמן לקראת המפגש ביום ראשון. "אין אף שחקן שלא מאמין שאנחנו הולכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully