וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: גרמניה ניצחה 2:3 את פורטוגל ועלתה לחצי הגמר

כולם הספידו אותה, אמרו שפורטוגל פייבוריטית, אבל אחרי 90 דקות גרמניה בחצי הגמר אחרי 2:3. שווינשטייגר, קלוסה ובאלאק כבשו, גומש ופוסטיגה צימקו

כולם דיברו על פורטוגל כאחת המועמדות הבכירות ללכת עד הסוף. היו כאלה שכבר סימנו את החניכים של לואיז פליפה סקולארי כאלופי אירופה, אבל הערב (חמישי) זה היה הערב של גרמניה, שניצחה 2:3 וזכתה בצדק בכרטיס לחצי הגמר, שם תפגוש את קרואטיה או טורקיה.

הגרמנים, ששיחקו רע בשלב הבתים ונזקקו לנס בדמות שער של מיכאל באלאק כדי לעלות לרבע הגמר, היו טובים יותר מפורטוגל, כבשו שני שערים מכדורים חופשיים, שלטו במשחק ושלחו את החבורה של כריסטיאנו רונאלדו הביתה. שוב פעם קיבלנו הוכחה שמה שרואים בשלב הבתים ממש לא בהכרח חייב להיות זהה לשלב הנוקאאוט, ולראיה פורטוגל, שחגגה בפתיחת הטורניר על טורקיה וצ'כיה, וקיבלה פיק ברכיים ברגע האמת.

למרות שפורטוגל הייתה טובה יותר בתחילת המשחק, גרמניה כבשה את שער היתרון בדקה ה-22 כשלוקאס פודולסקי מצא את בסטיאן שווינשטייגר, שסיים עם שער ושני בישולים והיה המצטיין במשחק. גרמניה לא נחה ושמה את השני ברשת של ריקרדו כעבור חמש דקות אחרי כדור חופשי ונגיחה של מירוסלב קלוסה.

ואז פורטוגל עשתה קולות של חזרה. חמש דקות למחצית נונו גומש כבש שער, שהשאיר ספקות לגבי זהות העולה לשלב הבא. אלא שרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה כל הספקות התפוגגו כשכדור חופשי נוסף הסתיים בנגיחה של מיכאל באלאק, מה שגרם לפורטוגלים להבין היטב שכדורגל לא חייבים לשחק 120 דקות ובסיומם גרמניה מנצחת, אפשר להסתפק ב-90. שער מצמק של הלדר פוסטיגה שלוש דקות לסיום לא ממש עזר לפורטוגל בסופו של דבר.

מחצית ראשונה

דקה 4 - כבר בפתיחה בדק כריסטיאנו רונאלדו את הערנות של יינס להמאן עם בעיטה מימין, שוער נבחרת גרמניה עצר.

דקה 15 - עוד מהלך של פורטוגל הסתיים בבעיטה לשער כשסימאו סברוסה סיים עם בעיטה מצד ימין אל להמאן, שעצר ללא קושי.

דקה 18 - כדור קרן לגרמנים הסתיים בנגיחה של מיכאל באלאק מעל פפה, אך הכדור הלך גבוה מעל השער.

דקה 19 - עוד התקפה מסוכנת של פורטוגל כשרונאלדו חדר לרחבה, אך לפני שהספיק לייצר מצב של בעיטה, ארנה פרידריך היה במקום והרחיק את הכדור לקרן.

דקה 22 - גול! מהלך משולב של גרמניה התחיל כשמיכאל באלאק העביר כדור ללוקאס פודולולסקי בצד שמאל, וזה העביר מסירת רוחב מול שחקני ההגנה של פורטוגל אל בסטיאן שווינשטייגר, שסיים מקרוב עם שער. 0:1 לגרמניה.

דקה 27 - גול! למרות השליטה של פורטוגל בפתיחת המשחק, כדור חופשי של הגרמנים הסתיים בשער: שווינשטייגר הרים וקלוסה הסתנן לרחבה ונגח מ-7 מטר פנימה. 0:2 לגרמניה.

דקה 40 - גול! פורטוגל חוזרת למשחק אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הגיע למצב בעיטה באחד על אחד מול להמאן, אך הבעיטה שלו נהדפה היישר לנונו גומש, שבעט מדויק פנימה מקרוב. 1:2 לגרמניה.

דקה 45 - פורטוגל קרובה לשני שלה כשרונאלדו מוציא בעיטה למול מרטסאקר, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק.

מחצית שנייה

דקה 51 - תומאס היצלספרגר קיבל כדור במרכז וסיים עם בעיטה ברגל שמאל, שפספסה מעט את השער של ריקרדו.

דקה 57 - קרן מסוכנת של פורטוגל כמעט הסתיים בשער לאחר שהכדור הגיע לפפה, שלא הוריד את הראש ולמרות שנותר לבד הוא נגח החוצה.

דקה 62 - גול! כדור חופשי של שווינשטייגר הגיע לראשו של מיכאל באלאק, שנגח במעין שחזור של השער השני, כשפאולו פריירה והשוער ריקרדו טעו וחטפו. 1:3 לגרמניה.

דקה 79 - פצצה של לוקאס פודולוסקי ברגל שמאל חלפה ליד השער של ריקרדו ופספסה מעט את השער.

דקה 87 - גול! כדור מצד שמאל הוגבה על ידי נאני המחליף לעבר הלדר פוסטיגה, מחליף נוסף, שהתרומם ונגח חופשי פנימה. 2:3 לגרמניה.

הרכב גרמניה: יינס להמאן; ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, כריסטוף מצלדר, פיליפ לאהם; בסטיאן שווינשטייגר (קלמנס פריץ 83), סיימון רולפס, מיכאל באלאק, תומאס היצלספרגר (טים בורובסקי 73); מירוסלאב קלוסה (מרסל יאנסן 89), לוקאס פודולסקי.

הרכב פורטוגל: ריקרדו; חוזה בוסינגווה, פפה, ריקרדו קרבאליו, פאולו פריירה; ארמנדו פטיט (הלדר פוסטיגה 73), ז'ואאו מוטיניו (ראול מיירלס 31), כריסטיאנו רונאלדו, דקו, סימאו סברוסה, נונו גומש (נאני 67).

שופט: פיטר פרוידפלט (שבדיה), באיצטדיון סט. ג'ייקוב פארק, באזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully