וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - טורקיה: האדמה תישאר חרוכה

משחק רבע הגמר בין נבחרת הדמקה לשחקניו של פאתיח טרים (ו', 21:45, ערוץ 10), מבטיח לנו מפגש חם, ייצרי, התקפי ובלתי צפוי

יום שישי, 21:45 בערב, הטלוויזיה דלוקה על ערוץ 10, על השולחן אבטיח אדום-מתוק, צלחת עם ענבים וערימה של פיצוחים. הכל ערוך ומוכן לקרב רבע גמר היורו, שעל פניו נראה אפרפר משהו, בכל זאת, אלו רק טורקיה וקרואטיה, אך לא כך. אם יש משחק בו הכל יכול להיות, זה המשחק הזה.

מצד אחד, קרואטיה, זו שניצחה את כל משחקי שלב הבתים, עשתה בית ספר לגרמניה, ונהנית משילוב מוצלח של טקטיקה של כישרון. מולה, טורקיה, זו שחתומה על אחד המשחקים הגדולים בטורניר הנוכחי, לאחר שחזרה מפיגור וניצחה 2:3 את צ'כיה, תוך שהיא נישאת על גלי התלהבות ונדחפת על ידי אומה שלמה. נו, אז מה יהיה? משחק אש.

הביטחון הקרואטי בשמיים

"יש לנו את העוצמה והאיכות לנצח את טורקיה. אנחנו קבוצה טובה יותר", הצהיר מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ', ובאבחת משפט אחד גילם את הביטחון והאמונה הרבים עמם מגיעה נבחרתו למשחק. הקאמבק של טורקיה מול צ'כיה לא מדאיג את ביליץ', והוא טען כי אינו משקף את יכולתה האמיתית של יריבתו. "הם חזרו בצורה מרשימה, אבל האופן שבו הם שיחקו בכל המשחקים גם מלמד משהו. כוחם האמיתי נמצא במקום כלשהו באמצע".

אולי ביטחונו של ביליץ' גבוה, משום שקיבל בשורות טובות מרופא הנבחרת. איבן רקיטיץ' ודריו סרנה כשירים למשחק, אך נבחרת הדמקה תחסר את המגן דריו קנזביץ' והחלוץ איגור בודאן. "אינו סובל מנדודי שינה", אמר ביליץ', יש לי מספיק אופציות".

אבל יש כאלה בקרואטיה עם הרגליים על הקרקע. "האופוריה בקרב האוהדים והשחקנים גדולה, ולכן עלינו להגיע חדים ומרוכזים למשחק", אמר מלאדן פטריץ', ועכשיו הוא וחבריו יצטרכו להוכיח שיש כיסוי לביטחון העצמי שהם משדרים.

ההרכב המשוער: קרואטיה: סטיפה פלטיקוסה, ודראן צ'ורלוקה, רוברט קובאץ', יוסיפ סימוניץ', דניאל פרנייץ', דריו סרנה, לוקה מודריץ', ניקו קובאץ', איבן רקיטיץ', ניקו קרנצ'יאר, איביצ'ה אוליץ' (מלאדן פטריץ')

טורקיה לא מפחדת מאף אחת

"הם טובים וגם ניצחו את גרמניה, אבל גם אנחנו טובים, ובעיקר - אנו משתפרים עם כל יום שעובר", אמר המאמן הטורקי, פאתיח טרים. טורקיה תחסר את שוערה הראשון וולקן דמירל, לאחר שספג השעייה משני משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג מול צ'כיה, עת חבט בחלוצה יאן קולר. מי שיפתח בשער הטורקי הוא רושטו רצ'בר הוותיק.

עמדת השוער היא לא הבעיה היחידה של טורקיה, שסובלת ממכת פציעות. רק 17 שחקני סגל יעמדו לרשותו של טרים. המגן אמרה גונגור סובל מפציעה בשוק, וגמר את הטורניר. אמרה בלוזוגלו, טומר מטין וסרבט צ'טין ייעדרו עקב פציעות. עקב כך, האמיט אלטינטופ צפוי לפתוח בהרכב, אך לשחק כמגן. "שיחקתי במרכז המגרש ונהניתי שם", שיגר אלטינטופ רמז למאמנו, והוסיף כי "אם נשחק את המשחק שלנו, נוכל להגיע רחוק. אין לנו ממה לפחד, הביטחון שהעניק לנו הניצחון על צ'כיה גדול, ועכשיו עלינו להמשיך בעבודה".

ההרכב המשוער: רושטו רצ'בר, האמיט אלטינטופ, אמרה אסיק, גוקאן זאן, הקאן באלטה, מהמט טופאל, ארדה טוראן, קאזים קאזים, טונצ'אי סאנלי, ניהאט קאבצ'י, ארידנק מבלוט

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully