וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני רוצה את דקו, למפארד ודרוגבה"

מאמן אינטר הודה כי היה רוצה לשוב לשתף פעולה עם שחקניו לשעבר, והוסיף: "גם אדריאנו מסקרן אותי". גליאני מתבכיין: חסר לנו כסף

ז'וזה מוריניו, מאמן אינטר, הודה כי הוא מעוניין לצרף לאלופת איטליה שלושה שחקנים עמם שיתף פעולה בעבר: דקו, פרנק למפארד ודידייה דורגבה.

"זה לא שאני נוסטלגי, אבל אני חושב שמדובר בשלושה משחקים מצוינים, שעזרו לי לזכות בתארים", אמר הפורטוגלי, ששיתף פעולה עם השלושה בצ'לסי ובפורטו, "אני לא יכול לשכוח את דקו, דרוגבה ולמפארד. אלו שחקנים שלא אוכל להגיד להם לא. אשמח לעבוד איתם שוב, אבל אני לא אובססיבי לגביהם. לא יודע מי מהם עומד לעזוב את הקבוצה שלו, אבל נראה בהמשך.

מוריניו אף התייחס לאדריאנו הברזילאי, שחזר לאינטר בתקווה לשקם את הקריירה שלו. "אדריאנו מסקרן אותי מאוד", הודה מוריניו, "הוא שחקן נהדר, שאני מאוד מעריך. הוא עדיין צעיר ויש לו עתיד גדול והרבה זמן להתאושש מהמשבר שלו. אשוחח איתו, ואחליט".

גליאני שוב מזגזג

סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני הצהיר כי אם הקבוצה לא תצליח לצרף את חלוץ ארסנל עמנואל אדביור, היא לא תביא חלוץ אחר. הרוסנרי הצהירו בכמה הזדמנויות כי הם יצרפו אחד מהשלושה - אדביור, דרוגבה או אטו. עכשיו גליאני משנה גישה.

"הסכומים שארסנל דורשים עבור השחקן אינם מציאותיים, ברור שהם לא מוכנים למכור אותו", אמר גליאני, שכבר הספיק להצהיר בחודשים האחרונים כי מילאן החתימה את רונאלדיניו, שבצ'נקו ואדביור, "זה לא מקרי שיש לנו גירעון של 30 מיליון יורו בגלל אי ההעפלה לצ'מפיונס ליג. אני לא מתכוון להשתגע בקיץ הזה על שחקנים. יש מצב כלכלי קשה". לטענת גליאני, הליגה האיטלקית בכללותה במצב כלכלי קשה, והסריה A הידרדרה למקום הרביעי ביבשת, אחרי אנגליה, ספרד וגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully