וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני דווקא זוכר כמה גולים שכבשתי מול להמן"

שוער נבחרת גרמניה טען כי "למדנו בארסנל איך אפשר לעצור אותו", הפורטוגלי לא מתרגש, והוסיף: "אנחנו יותר טכנים, גרמניה יותר פיזית"

וידאו: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל

המלחמה הפסיכולוגית בין גרמניה לפורטוגל מתחממת. אמש (רביעי) הצהיר שוער נבחרת גרמניה יינס להמן הצהיר כי מהשהות שלו באנגליה הוא כבר יודע איך לעצור את כריסטיאנו רונאלדו, ושיספק לחבריו בהגנה הגרמנית טיפים כיצד לבלום את הפנומן הפורטוגלי.

חם,,מתחמם, לוהט

ה"מירור" טוען כי רונאלדו גיחך לשמע הדברים בקול רם. "אני דווקא זוכר כמה וכמה שערים שכבשתי מול להמאן", אמר רונאלדו עם חיוך. מיכאל באלאק חימם גם הוא מעט את האווירה שכשציין ש"רונאלדו משתמש במלחמה פסיכולגית כשהוא טוען שפורטוגל פייבוריטית", אבל רונאלדו לא מתרגש.

"לא יודע למה הוא אמר את זה", אמר הפורטוגלי, "אבל זה לא חשוב". רונאלדו הוסיף וציין כי "לא ברור לי למה להמן אמר שריקארדו הוא החוליה החלשה אצלנו. הוא שיחק מצוין, היה לו טורניר טוב עד עכשיו.

"אני מצפה שיהיה משחק מצוין, בגלל ששתי הנבחרות משחקות ברמה גבוהה מאוד. הייתי אומר שפורטוגל יותר טכנית, בעוד גרמניה יותר פיזית עם הרבה שחקנים חזקים. ראיתי את גרמניה מול אוסטריה, והיו לה הרבה רגעים טובים. אבל זאת לא תהיה בעיה מיוחדת עבורנו, כי יש לנו הרבה שחקנים מנוסים שיודעים מה לעשות במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully