וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פדרר צריך להיות מודאג"

נובאק דג'וקוביץ' מחמם את האווירה לקראת ווימבלדון: "הרבה שחקנים מאמינים שהם יכולים לנצח אותו". סמפראס: "פדרר עדיין הכי טוב"

ביורן בורג אומנם התרשם מכושרו של רפאל נדאל ברולאן גארוס והצהיר כי הספרדי עומד לנשל את רוג'ר פדרר מפסגת הטניס העולמי ולזכות לראשונה בווימבלדון, אבל לעזרתו של השוויצרי נחלץ ביממה האחרונה טניסאי עבר אחר, פיט סמפראס. האמריקאי, שפדרר מאיים על שיאו בזכייה בטורנירי גראנד סלאם (לסמפראס 14, לפדרר 12), טוען כי פדרר הוא עדיין הטניסאי הטוב בעולם.

"הוא עדיין המועמד הבכיר לנצח בטורנירים הגדולים", אומר סמפראס, שזכה בעבר שבע פעמים בווימבלדון, "הוא אומנם הפסיד העונה כמה פעמים, אבל נדמה שזה רק יעשה לו טוב והוא יגיע לווימבלדון במוטיבציית שיא".

פדרר, שזכה בחמש השנים האחרונות על הדשא הלונדוני, זכה העונה רק בשני טורנירים קטנים. "כמה שרוג'ר גדול, גם לו יש ימים רעים או תקופות חלשות יותר", אמר סמפראס, "זה אנושי לסבול מנפילות. התקשורת מחפשת סיפורים ומשהו להיאחז בו, כמו שרוג'ר איבד את זה, אבל הוא ממש לא איבד את זה.

"אם הוא ימשיך בחודשים הבאים להפסיד הרבה ולא לזכות בטורנירים - אולי יהיה אפשר להגיד את זה, אבל אני לא רואה את זה קורה".

נובאק דג'וקוביץ', המשחר לטרף ומשתוקק להסתער על הפסגה העולמית, טוען שפדרר פגיע. "הוא עדיין מספר 1 בעולם, אבל ההפסדים האחרונים קצת ערערו אותו", אמר הסרבי, "זה נורמלי שזה מגיע אחרי ארבע שנים של דומיננטיות מוחלטת. הצעירים ממשיכים להגיע מכל מקום, הרבה שחקנים כישרוניים מאמינים שהם יכולים לנצח אותו, ואני אחד מהם. עכשיו הוא צריך להיות מודאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully