וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי במו"מ מתקדם עם סולומון

שחקנה לשעבר של מכבי, שכידרר בשנתיים האחרונות בפנרבחצ'ה/אולקר הטורקית, מנהל מגעים מתקדמים על חזרתו לתל אביב

אפי בירנבוים ואנשי מכבי תל אביב ממשיכים לעמול על עיבוי מצבת השחקנים של הקבוצה לקראת העונה הבאה. לאחר שהחתימו בשבוע שעבר את ג'ייסון וויליאמס ובימים האחרונים את טריי סימונס ודרור חג'ג', מצויה מכבי במו"מ מתקדם עם שחקנה לשעבר וויל סולומון, כיום שחקנה של אלופת טורקיה פנרבחצ'ה-אולקר.

מאז עזב את מכבי בקיץ 2006 היה סולומון לאחד הרכזים הדומיננטיים ביורוליג ולרכז הטוב בליגה הטורקית. סולומון סחף את פנרבחצ'ה-אולקר לשני דאבלים רצופים והוביל את קבוצתו פעמיים לרבע גמר היורוליג. בירנבוים סרק בשבועות האחרונים את רשימת הרכזים הפנויים באירופה, ולאחר מספר סינונים החליט להתמקד בסולומון. בירנבוים מעוניין בשחקנים בעלי ניסיון ביורוליג, ובפרט בעלי ניסיון בליגת העל.

אחת הבעיות שמעכבות בשלב זה את העסקה היא העובדה כי סולומון מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה הטורקית, המוערך בכ-1.7 מיליון דולר בעונה. סולומון אינו מעוניין להמשיך בטורקיה, וזאת בשל מערכת יחסים עכורה עם מאמנו בוגדאן טנייביץ'. גם טנייביץ' עצמו מעוניין לשחרר את סולומון, כך שעזיבה של הגארד האמריקאי תהיה צעד מתבקש.

גורמים בסביבתו של סולומון ינסו בימים הקרובים לפעול על מנת לשחרר את השחקן מהחוזה, וזאת כדי שמכבי לא תצטרך לשלם פיצויים לפנרו-אולקר. פרטי החוזה בין מכבי לסולומון מתגבשים בימים אלו: מסתמן כי סולומון יחתום לשנתיים, תמורת שכר הנופל רק במעט מהסכום לו זכה בטורקיה.

סולומון בן ה-30 הוא בוגר מכללת קלמזון, ובחירה 33 בדראפט 2001 על ידי ממפיס. הוא שיחק בשורות הגריזליס בעונת 2001/2ולאחר מכן יצא לאירופה. בעונת 2002/3 הוביל את אריס סלוניקי לזכיה בצ'מפיונס קאפ. עונה לאחר מכן הגיע לראשונה בישראל וחתם בהפועל ירושלים, אותה הוליך לזכייה היסטורית ביול"ב קאפ. תחנתו הבאה של השחקן הייתה אפס פילזן, עימה שיחק לראשונה ביורוליג. בקיץ 2005 הוחתם במכבי ת"א, כמחליפו של שרונאס יאסיקביצ'יוס. סולומון היה בין הגורמים הבולטים לזכיה בדאבל האחרון של הקבוצה, ועזר לה להעפיל לגמר הפיינל פור בפראג. את שתי עונותיו האחרונות, כאמור, העביר סולומון בפנרבחצ'ה-אולקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully