וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס נבארו חוזר לברצלונה

19.6.2008 / 10:48

אחרי עונה אחת בממפיס, סיכם כדורסלן נבחרת ספרד בקבוצה בה גדל לחמש העונות הקרובות. צפוי להרוויח כשלושה מיליון יורו לעונה

יום לאחר החתמתו של ניקולה וויציץ' באולימפיאקוס, מחזירה ברצלונה אל שורותיה את חואן קרלוס נבארו מממפיס. נבארו, ששיחק רק עונה אחת במדי גריזליז, סיכם את תנאיו בברצלונה, המועדון בו גדל, לחמש עונות תמורת סכום דמיוני שמוערך בכשלושה מיליון יורו לעונה. נבארו צפוי לחתום על החוזה בברצלונה עוד היום (חמישי) ולהיות השחקן הראשון מתוך שורת שחקנים שמתכוון צ'אבי פסקואל, מאמן הקבוצה להחתים.

נבארו בן ה-28, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית במדי ברצלונה, כשהוא רק בן 17. הוא סומן מגיל קטן והוביל את כל הנבחרות הצעירות של ספרד, כולל את נבחרת הנוער הספרדית לזכיה באליפות העולם כשהוא נבחר לשחקן המצטיין. נבארו נמצא מגיל 20 בנבחרת ספרד הבוגרת, וכיום הוא מבלה עם הנבחרת הספרדית במחנה לקראת המשחקים האולימפיים בבייג'ינג. נבארו נבחר במקום ה-39 בדראפט 2002 על ידי וושינגטון. בעונה הראשונה שלו ב-NBA, שכנראה תהיה גם האחרונה, קלע נבארו 10.9 נקודות ומסר 2.2 אסיסטים.

שחקן ספרדי נוסף שעושה בימים הללו את הדרך מה-NBA לספרד, הוא חורחה גרבאחוסה, שחקנה של טורונטו. טורונטו כבר שיחררה את גרבאחוסה מחוזהו, והשחקן צפוי לחזור למלאגה, הקבוצה בה שיחק לפני שחתם בטורונטו. העונה בטורונטו שיחק גרבאחוסה רק שבעה משחקים וזאת בעקבות פציעה וירידה במעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully