וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דוד וסוכר מועמדים לאשקלון

19.6.2008 / 10:05

שחקנה של גלבוע/עפולה ושחקנה של עירוני נהריה עשויים להגיע לקבוצה של עדי אזולאי. גם אורי יצחקי ועידו קוז'יקרו על הכוונת של אשקלון

עירוני אשקלון עשתה במהלך הסיבוב השני והשלישי של העונה שעברה את הריצה המרשימה ביותר בליגת העל ופספסה רק במחזורים האחרונים את הכניסה לפיינל פור. הסיבה העיקרית שאשקלון לא הצליחה בסופו של דבר להיכנס לפיינל פור היא חוסר הארגון בתחילת השנה, שכן רוב שחקני הקבוצה חתמו על חוזים רק שבועות ספורים לפני תחילת העונה.

העונה בקבוצה למדו את הלקח, ובעזרת תמיכה כספית גדולה שנותנת "אלדן", הספונסר הראשי של הקבוצה, ההכנות לקראת העונה כבר נמצאות בהילוך גבוה. המאמן עדי אזולאי החל לשוחח ולהפגש עם שחקנים שעשויים להצטרף לקבוצה. בין המועמדים להצטרף לאשקלון נמצאים אבי סוכר, עמית בן דוד, אורי יצחקי וגם עידו קוז'יקרו.

אחת המטרות של אזולאי היא להחתים רכז ישראלי, כשהעדיפות הראשונה היא ליובל נעימי, אך בשלב זה כל עוד לא קיבלה אשקלון הודעה על כך שנעימי מושאל גם לעונה הבאה, היא מחפשת רכז אחר. בן דוד, שחקנה של גלבוע/עפולה בעונה שעברה, שיתף עם אזולאי פעולה במדי מכבי ראשון לציון בעונת 2002/3, ואילו אבי סוכר, שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, שיחק באשקלון בשתי קדנציות שונות, בעונת 1999/2000 ובין העונות 2002/3 לעונת 2004/5 ועלה עם הקבוצה פעמיים מהליגה הלאומית לליגת העל.

לגבי הזרים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, צפוי סטיב בארט ג'וניור להמשיך באשקלון עונה נוספת, זאת במידה שלא יכנס ל-NBA שם נמצא במחנות אימונים של שתי קבוצות שונות. אזולאי נפגש עם בארט ג'וניור בניו יורק במהלך נסיעתו לארה"ב לפני שבועיים, והשניים שוחחו ובאשקלון מחכים להתפתחויות בנושא בארט ג'וניור. באשקלון היו מעוניינים להשאיר גם את כריס מאסי לעונה נוספת בקבוצה ואף הגישו לו הצעה כספית, אך במאסי בשלב זה מעוניינות שתי קבוצות מהליגה הספרדית הראשונה, וסביר להניח שהוא יעדיף לשחק בספרד. מאסי הגיע לאשקלון במהלך העונה מגראן קנריה הספרדית.

בקבוצה צפויים להשאר יריב יצקן ודרור דוידי שהגיעו לאשקלון רק בעונה שעברה ורשמו עונה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully