וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ברזיל וארגנטינה נפרדו ב-0:0

שתי היריבות הגדולות של הכדורגל הדרום אמריקאי לא הצליחו לכבוש. הקהל הברזילאי איבד אמון בדונגה. בוליביה הדהימה את פראגוואי 2:4

כל דרום אמריקה חיכתה למפגש הזה, בעיקר נבחרת ארגנטינה. מאז הושפלה על ידי ברזיל בגמר הקופה אמריקה 3:0 לא נפגשו שתי היריבות הגדולות של הכדורגל הלטיני בסופרקלאסיקו של הנבחרות. הלילה (בין רביעי לחמישי) נפגשו היריבות הגדולת שוב במשחק רשמי, מוקדמות גביע העולם דרום אפריקה 2010. אבל נראה כי שתי הנבחרות עייפות מדי מכדי לספק לנו משחק טוב, והן סיימו אותו ב-0:0 מאכזב בבלו הוריזונטה.

האלביסלסטה של אלפיו באסילה שיחקו כדורגל שוטף יותר ולחצו, אבל לא הצליחו להבקיע. אחרי המשחק המאכזב מול אקוודור (1:1), עם שער שוויון סמוך לסיום, ארגנטינה מסיימת עוד משחק בתיקו. חרף שתי החמצות של ליונל מסי בתוספת הזמן (אחת במחצית הראשונה), הרי שארגנטינה יוצאת מרוצה יותר מהתוצאה. ההזדמנות הכי גדולה של ברזיל הייתה כאשר רוביניו פרץ באגף ימין, אבל הכדור שהוא העביר למרכז לא הצליח ז'וליו באפטיסטה לתרגם לשער, אחרי הצלה נהדרת של רוברטו אבונדנזיירי.

ארגנטינה במקום השני עם 11 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה, פראגוואי, אחרי שישה משחקים. ברזיל, לעומת זאת, רק במקום הרביעי עם תשע נקודות. אחרי ההפסד בחוץ לפראגוואי 2:0 במחזור החמישי, בברזיל כבר לא מביעים אמון בדונגה ובשיטה שלו. הקהל איבד סבלנות במחצית השנייה והחל לקנטר את דונגה, כשצעק "להתראות דונגה", וכן "חמור, חמור", כשהכניס את לואיס פביאנו במקומו של אדריאנו. "זו תוצאה רעה בבית", סיכם קשרה של ברזיל, רוביניו.

הפתעה גדולה מאוד נפלה כשהאחרונה בבית טרם המחזור, בוליביה, גברה 2:4 בביתה על המוליכה, פראגוואי. חואקין בוטרו (23) ורונלד גרסיה (26) העלו את המקומיים ליתרון. רוקה סנטה קרוז, חלוצה המצוין של בלקבורן המצוי בכושר מצוין ומחוזר על ידי גדולות הפרמיירליג, צימק בדקה ה-66. אלא שחואקין בוטרו, בשער נוסף (70) ומרסלו מורנו מרטינז (76) היממו אל האורחים ואת הקהל הביתי. נלסון ואלדז רק צימק בסיום (83). במשחק נוסף, אקוודור, שאירחה את קולומביה, נפרדה עימה בתיקו נטול שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully