וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "אנחנו לא מסתפקים בזה"

מאמן רוסיה מאושר מההעפלה לרבע הגמר אחרי ה-0:2 על שבדיה, אבל לא רוצה להיעצר מול הולנד. לאגרבק: "היינו מעט פאסיביים"

וידאו :רויטרס, עריכה: ענת ברק

אם מישהו חשב שהולנד תשייט לחצי גמר היורו, שיחשוב שוב. שחקניו של חוס הידינק היו חייבים ניצחון על שבדיה, כדי להעפיל לשלב הנוקאאוט של הטורניר, ועשו את זה בסטייל עם 0:2 גדול על הסקנדינבים. רוסיה, שפתחה רע את הטורניר והובסה 4:1 על ידי ספרד, השתפרה בהמשך, והציגה ביום רביעי משחק שובה עין, התקפי, שוטף וקבוצתי כדי לרשום העפלה.

"אנו גאים בהישג שלנו, זה ניצחון עצום", אמר המאמן ההולנדי של רוסיה, שיתעמת מול האורנג' אותם אימן בעבר והגיע עמם לחצי גמר מונדיאל 1998. אכן, מפגש פיקנטי. "אבל אנחנו לא מסתפקים בזה", הוסיף הידינק, "ביום שבת נפגוש את הולנד בבזל, והבעיה היא שיש לנו רק יומיים של מנוחה. הולנד השתמשה במחליפיה מול רומניה, כך שלשחקני ההרכב שלה יש שישה ימי מנוחה".

אבל הידינק לא צריך להיות מודאג כל כך. אנדריי ארשבין, שהושעה משני המשחקים הקודמים, חזר להרכב והפיח רוח חיים בהתקפה הרוסית. הרוסי המחונן אף התכבד בכיבוש השער השני של נבחרתו, בדקה ה-50, וזאת לאחר השער שכבש פאבליוצ'נקו במחצית הראשונה (24). עם היכולת ההתקפית שהפגינה רוסיה, ועם הביטחון שישאבו שחקניה בעקבות יכולתם מול שבדיה, הידינק יכול להיות אופטימי.

לארסון: "אני מאוד עייף ומאוכזב"

ובשבדיה? אכזבה עצומה. שחקניו של המאמן לארס לאגרבק היו זקוקים לתיקו כדי לעלות לרבע הגמר, אבל נעלמו ברגע האמת. שבדיה הציגה מרכז שדה חסר עוצמה, וההתקפה שלה נראתה מבולבלת ושקופה, ובקושי הגיעה למצבים.

"ידענו שהרוסים מאוד טובים", אמר לאגרבק בסיום, "היינו מעט פאסיביים בפתיחת המשחק, בניגוד למה שתכננו. רוסיה ניצלה זאת כדי להבקיע". המאמן נשאל לגבי עתידם של השחקנים המבוגרים בנבחרת, והשיב: "יש לנו כמה וותיקים, ונראה לי שכמה מהם יפרשו בקרוב".

אחד הוותיקים אליהם התייחס לאגרבק הוא החלוץ בן ה-36, הנריק לארסון. "אני מאוד עייף ומאוכזב", אמר לארסון בסיום, "הגענו למעט מאוד מצבים, היה לי כדור אחד שעף מעל למשקוף, וקשה לי לזכור יותר מזה בהתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully